Tournament Box 432'S

Zo goed bevallen vorig jaar! Onder de categorie mega cakeboxen is deze tot nu toe het beste bevallen. Wat een effecten, kleuren en burst!

Een complete show in één doos, het kan dus toch. Wat heb ik hier van genoten zeg gisteren, een waardig afsluiter van de demo. Blij dat deze doos al is besteld voor komende jaarwisseling, kan niet wachten om dit beest te zien. Wat een tempo en variatie in effecten zit hier in!

Dit is gewoon een prima box waar alles in zit. Mocht ik ooit het vuurwerkuitzoeken zat zijn (uh wat?) koop ik deze de 31e en ben ik ook klaar.

Nou zal dat niet gebeuren, maar als consument zou ik met 300 budget dit geen miskoop vinden. Daarbij vind ik zoiets wel beter dan een pools blokje met 2inch.. daar ging ik t risico tegenwoordig niet meer voor lopen en kocht ik deze.

Dit is gewoon een prima box waar alles in zit. Mocht ik ooit het vuurwerkuitzoeken zat zijn (uh wat?) koop ik deze de 31e en ben ik ook klaar.

Nou zal dat niet gebeuren, maar als consument zou ik met 300 budget dit geen miskoop vinden. Daarbij vind ik zoiets wel beter dan een pools blokje met 2inch.. daar ging ik t risico tegenwoordig niet meer voor lopen en kocht ik deze.

Mee eens! Toch heb ik afgelopen jaar ook een boel liefhebbers met deze doos de deur uit zien gaan :)

Was ook afgelopen jaar 1 van de best verkochte artikelen bij Rubro, en snap ook wel waarom.

Mee eens! Toch heb ik afgelopen jaar ook een boel liefhebbers met deze doos de deur uit zien gaan :)

Scheelt ook nog eens dat liefhebbers 'm voor zo'n 100 euro minder kunnen krijgen. Maar vooral voor de semi-vuurwerkliefhebbers zijn grote bakken altijd in trek geweest. Bij mij is het zo'n mentaal ding dat ik dan denk '200 euro is wel veel voor 1 product'. Maar vervolgens schiet ik dan wel 2 compounds van 100 euro per stuk tegelijk :bonk:

Deze of de sodom en gomorrah box?

Zoals de Sodom and Gomorrah was op de winkeliersdemo pas, dan zeg ik dat je zeker die moet nemen! Meerdere shapes dus in mijn ogen wat meer spektakel dan de Tournament Box. Maar de Tournament Box heeft zich wel al heel dik bewezen ( geen enkele negatieve ervaring ) dus voor zekerheid zou ik die dan nemen.

Deze film is zeker op 200 meter gefilmd door mijn zus,heel goed te zien hoe groot die effecten van de tournament zijn.

Finale staat er helaas niet op

Back
Bovenaan