pyro-freak
VWC lid
Blijft een grandioze bak! Zou hem graag eens in de collectie hebben maar 300,- is mij te fors.
Eens op zoek naar een goede deal!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Blijft een grandioze bak! Zou hem graag eens in de collectie hebben maar 300,- is mij te fors.
Deal moet te vinden zijn. Waren er zat die hem aanboden voor 180 tot 220, afgelopen week in een actie, zelfs in het noorden voor nog minder.
Kan hem zo 123 niet vinden voor die prijs
250 euro zit echt op het randje, moet wel zeggen dat de freakprijzen zo langzamerhand de maatstaf vormen.vuurwerkperdoos en vuurwerkoutlet gelderland hebben hem in de freakactie!
Zo te zien op het mania filmpje is die wel licht aangepast qua schiet tempo?De 2019 versie gaat de 12e in Duitsland geschoten worden. Ik ben erg benieuwd![]()
Zo te zien op het mania filmpje is die wel licht aangepast qua schiet tempo?
De 2019 versie gaat de 12e in Duitsland geschoten worden. Ik ben erg benieuwd![]()
Heb ik ff gemist denk, waar is deze demo?
Deze staat toch nog hoog op mijn lijstje maar de 300€ houdt mij tot op heden nog tegen.
Als je zelf 20 20 shotters koopt voor ongeveer 10euro per stuk dan ben je er ook. Kan je er compleet je eigen wending aan geven.