Tournament Box 432'S

Blijft een grandioze bak! Zou hem graag eens in de collectie hebben maar 300,- is mij te fors.
Eens op zoek naar een goede deal!

Blijft een grandioze bak! Zou hem graag eens in de collectie hebben maar 300,- is mij te fors.
Eens op zoek naar een goede deal!

Deal moet te vinden zijn. Waren er zat die hem aanboden voor 180 tot 220, afgelopen week in een actie, zelfs in het noorden voor nog minder.

Let wel de doorlont versie werd voorheen indd voor 200 en iets minder aangeboden. Maar de nieuwe 3x compound (batch 2019), zal waarschijnlijk niet onder de 200 uitkomen. Vanaf 200 neem ik aan, op zich nog steeds een leuke freakprijs.

Heb ik ff gemist denk, waar is deze demo?

In Duitsland van Roder Feuerwerk :) Ze schieten daar meerdere producten van diverse leveranciers waaronder 'Geisha'. Op hun youtube kanaal laten ze al het 1 en ander in de bunkers zien wat er is aangekomen ( 2019 productie duidelijk te zien ) waaronder de Tournament box en nog een paar boxen.

Als je zelf 20 20 shotters koopt voor ongeveer 10euro per stuk dan ben je er ook. Kan je er compleet je eigen wending aan geven.

Als je zelf 20 20 shotters koopt voor ongeveer 10euro per stuk dan ben je er ook. Kan je er compleet je eigen wending aan geven.

Op papier klopt dit, maar in de praktijk zul je niet zo snel cake’s voor €10,00 vinden met verschillende schietsnelheden. Het begint al met een all at once cake. Deze kun je los al niet meer krijgen. Ik denk als je 20 losse cake’s doorlont je een saaie box krijg.

Back
Bovenaan