Black Dragon
VWC lid
Was om 6:00 ter plaatse! Alles stond al klaar onder de toonbank! Was binnen 5 minuten weer buiten! Alles goed en snel geregeld, bedankt! Succes komend jaar met de plannen voor de shops!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
aankomend jaar gaan we ook het totaal gewicht van de bestelling op de order mee vermelden zodat iedereen weet met hoeveel personen ze de bestelling moeten gaan vervoeren
Uiteraard de beste wensen!
Toch is het best vervelend als deze regel streng gehandhaafd gaat worden.
Als je bedenkt dat een gemiddeld compound blok best wat gewicht met zich meedraagt.
Dan zal je als beetje freak met een bestelling van +/- 1000 euro een klein leger aan mensen en auto's nodig hebben om dit op te halen...
In mijn geval ben ik vaak alleen of Met 1 persoon, Vriendengroep gaat niet voor hun plezier snachts/sochtens vroeg vuurwerk halen voor mij, toch wel jammer.
Wacht gaan jullie alleen het totale gewicht melden op papier en vervolgens door de vingers kijken of hierop ook handhaven?
Dat kan ik zo niet achterhalen wat de intensie is ervan.
Want als jullke hierop gaan handhaven houdt het voor mij heel snel op. Ik ga niet met 6 man komen opdagen![]()
Creatief in welke zin ? Meerdere keren langskomen om het op te halen is een logistieke nachtmerrie als je het als bedrijf al zo druk hebt.creatief zijn moeten we allemaal als liefhebber![]()
Wacht gaan jullie alleen het totale gewicht melden op papier en vervolgens door de vingers kijken of hierop ook handhaven?
Dat kan ik zo niet achterhalen wat de intensie is ervan.
Want als jullke hierop gaan handhaven houdt het voor mij heel snel op. Ik ga niet met 6 man komen opdagen![]()
Dit jaar toch weer bestelling gedaan in Pijnacker. De 31ste vroeg in de ochtend kon ik mijn bestelling afhalen en zoals verwacht kreeg ik in de winkel de mededeling dat de Funke Cracker Fountain bij mijn bestelling ontbrak. Maar volgens de medewerker zouden ze zijn afgekeurd bij de importeur... Kom op jongens wees gewoon eerlijk naar je klanten. Ik mocht in de winkel een vervangend product uitzoeken of geld terug maar ja waar moet je uit kiezen als er totaal nog maar een product of 15 op voorraad zijn waarvan 5 pakketten.
Dus helaas ook dit jaar weer gemengde gevoelens.
Funke cracker fountain was niet geleverd, voor Oisterwijk en Roosendaal wist ik dat al een week van te voren en heb toen iedereen al gebeld hierover. Voor Pijnacker zou ik ze zeker krijgen maar een dag van te voren toch niet geleverd. Dan is de tijd te kort om in alle orders te gaan zoeken wie ze besteld heeft om er contact mee te gaan opnemen.
Wij geven nooit meer dan 25 kg in 1 keer mee, wij hoeven buiten niet te controleren met hoeveel auto's vuurwerk vervoert wordt. Maar verschillende klanten had ik afgelopen jaar de vraag hoeveel kg ze in de order hadden. dus vanaf dit jaar willen we dat gaan vermelden zodat het voor iedereen duidelijk is.
Toch zie ik vaak dat klanten met grote bestellingen met 2 of 3 man komen, maar dat is voor iedereen eigen verantwoordelijkheid.
Oproep
Wie heeft er aanstaande donderdag 16 januari vanaf de ochtend rond 9 uur tijd en zin
om een levering vuurwerk mee in de opslag te zetten.
Je krijgt er een mooie vuurwerk tegoedbon voor.
nog 2 man erbij zou super zijn.
Gr. Jo
Oproep
Wie heeft er aanstaande donderdag 16 januari vanaf de ochtend rond 9 uur tijd en zin
Gr. Jo
Oproep
Gr. Jo