kwintos
VWC lid
Elke keer als ik dit topic zie, dan wil ik die man klappen..... grrrrrrrrrrr
Eerst maar eens even uitleggen aan de beste man hoe het daadwerkelijk zit.Mocht hij dan nog niet luisteren ben je een vrij man wat mij betreft.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heel vaak stoken jongeren met illegaal vuurwerk op plekken waar de "knal" extra hard klinkt, daar camera's ophangen. Waarmee bewijsmateriaal word verkregen. Waarna vervolgens 1 of meerdere agenten (desnoods undercover) diegene kunnen lokaliseren en/of oppakken. Het vergt wat technologie en manschappen. Maar het is een stap. Je moet ergens beginnen. Laat desnoods burgerwachten het werk doen (Genoeg zuurzeikers die deze taak maar al te graag op zich nemen)
Heb nog velen extra ideeën maar die worden steeds onwaarschijnlijker in z'n uitvoer, dus houd ik maar voor me.
Als je daadwerkelijk een discussie aan wil zwengelen zullen we uit een ander vaatje moeten gaan tappen.
Wel is in discussie gegaan met een tegenstander?Ik zeg je wel dat is als water naar de zee dragen.Die hebben vaak een mening of standpunt die nergens op gebaseerd is en toch blijven ze daar aan vast houden.![]()
En dat zijn dan zogenaamd de sociale in onze maatschappij tegenwoordig. Ikke ikke ikke. Wat een ongelofelijk kut land wordt dit.
En zie hier waar het alweer misgaat... Hoe kun je nou iets dat al verboden is gaan bestrijden met het weghalen van iets totaal anders?![]()
Bijzonder dat het geoorloofd is om een totaal vreemde, met een zeer ongefundeerde mening dat dan weer wel, verbaal op deze wijze aan te vallen.
150.000 van de 12.997.700 kiesgerechtigden, dat is niet veel.Ik zie dat dat vuurwerkmanifest wat iedereen ondertekend juist voor een verbod is
Al 150.000 mensen voor een verbod.