Ruben
VWC lid
Na het lezen van alle lovende berichten over de Zena Shell Kit deze ook besteld bij de plaatselijke Zena dealer. Hij had hem eigenlijk niet in het assortiment maar via de website van Zenavuurwerk zelf was deze wel te bestellen dus ben benieuwd of deze nu geleverd word. De 1" set van 10 van Original heeft hij wel dus misschien dat ik die mee krijg voor de zelfde prijs.Ik heb dit jaar een bestelling gedaan voor de Garden Party 2 en de Brasilian Box. Daar krijg ik nog een vuurwerkbril en aansteeklont bij.
Ik heb gekozen voor korting in de plaats van vuurwerk dus dit jaar geen kleine producten die toch tegenvallen.
Het is misschien niet veel vergeleken met een echte liefhebber maar voor mij is het meer dan genoeg. Ik ben blij dat ik dit jaar wat voorwerk heb gedaan hier op het forum in plaats van op films in de winkel af te gaan tijdens de verkoopdagen. Ik denk dat ik nu een beter keuze heb gemaakt. Ik ben alleen meer geld kwijt dan dat ik normaal zou zijn maar een keer voor kwaliteit gaan is ook geen verkeerde keuze.
Het minimale bestelbedrag was 20 euro dus ik heb er nog een pak Neon sterretjes bij gedaan en een veiligheidspaket met aansteeklonten en dergelijke.