Toppers (NL) vuurwerk
- Rebel 2.0 leuk begin van de show, fluiters vond ik mooi, Boeketten met blauw ook te gek. Zat kleine pauses tussen blok 2 en 3 maar mocht de pret niet drukken.
- Displayshow 300 25mm viel me niet tegen zeg met dat tempo. Als je deze ramt dan is het tempo van de andere soms even wennen haha
- Riakeo Artificial. Hoge tails waren echt hoog, super joh! Net even eerder geschoten dus nog even wat minder wind. Verdient hij wel.
- Riakeo Opera 5 Ook heel mooi, maar vond de Gracefullness x2 meer opvallen
- Riakeo Gracefullness (2 tegelijk) waanzinnig mooie doosjes voor het geld in de freak zeker. Boeketten mooi groot en de colorchange geweldig.
- Riakeo Triple Melody viel echt op in de straat, veel complimenten gehad over deze doos. Publiek moest even lachen toen we met dit project de straat op kwamen zetten na al het geweld wat al geweest was. Alleen inderdaad pauzes tussen de doorlont cakes, terwijl dit piekfijn gedaan was door mij

haha.
- WTF Coloring willows (nog oude batch over) knallende goed erop, alleen geen finale
- Wolff Gold Navy Erg mooi en het laatste blok was te gek
Kleine cakes van watt, rubro en Duitse materiaal was fantastisch ook.
Flop
Wolff aurora air (gratis) was gevaarlijk laag. omdat een paar schoten niet genoeg kracht kregen en dus te laag afgingen.