Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Altijd lastig om het terug te brengen naar die 35 stuks. Grappig om te zien dat er veel overeen komt, zoals onder andere The Rasmus bij jou, Mattenfreak. Ik heb veel jeugdsentiment erin zitten.
En vergeet ik gewoon Abba - Happy New Year, wat ik zo'n iconisch nummer vind voor bij de jaarwisseling. Ochja, haha.
Mijn lijst:
https://stem.nporadio2.nl/top2000-2023/share/1359ed7ca29bb5aa18f875b503f4e645b8a05cfb
Ik ga hier toch even mn gal spuwen, wilde heel graag een kaartje voor het cafe kopen, zat al redelijk vroeg klaar, de wachtrij bleek dus al eerder open te zijn, mensen in de wachtrij werden om 10u dus niet opnieuw random een plekje in de wachtrij toebedeeld waardoor iedereen een eerlijke kans zou hebben, gevolg vanaf half 10 al 1,5u wachtrij en kansloze missie alles was al weg. Ik vind dat echt not done.
Idd hetzelfde hier. Altijd wel kaarten weten te bemachtigen maar dit jaar waren de tijdsloten die nog over waren allemaal s'nachts. En dat was een half uur na tienen.Dus helaas. Veel mis je er nou ook niet aan hoor. Je wordt 50 minuten opgesloten in een Cafe waar ze naar de radio luisteren en af en toe heel gek lopen te doen.Zelfde hier. Wat een KUT systeem. Was ook uitgegaan van een willekeurige wachtrij na 10 uur.
Morgen begint de top 2500 tm 2000. Leuke toevoeging wel.
We zijn erbij!! Vrouwlief heeft als verrassing kaartjes geregeld! ....heel lief allemaal...MAAR WAAROM IN GODENSNAAM OP DE EERSTE VUURWERK HAALDAG??!
We zijn erbij!! Vrouwlief heeft als verrassing kaartjes geregeld! ....heel lief allemaal...MAAR WAAROM IN GODENSNAAM OP DE EERSTE VUURWERK HAALDAG??!
Dit jaar weer kaartjes kunnen bemachtigen.
We gaan een uurtje Emmely de Wilt mee maken, zin in!