Richardus
VWC lid
Waar haal je dat weg?Die avondklok komt er dus echt. Wat een waanzin.
Ah: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/ned...7/corona-jaarwisseling-avondklok-maatrtegelen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waar haal je dat weg?Die avondklok komt er dus echt. Wat een waanzin.
Zekers waanzin. Avondje eerder en/of later ook nog vieren dan maar. Voordelen: dan geen avondklok en veel minder blauw op straat want die worden ingezet met O&N.Die avondklok komt er dus echt. Wat een waanzin.
Zeker al dat gepolder en “ja maar” hier in NL, we zijn geen land van dit gaan we eens met zn alle doen. Allemaal individuen waarbij eigen belang vooropgesteld is, prima hoor hoor maar je ziet dat het wel een negatief effect heeft.Ik wordt niet goed hiervan, Als ze 8 weken geleden meteen genoeg maatregelen hadden genomen waren we er al lang weer vanaf geweest en hadden we het rustig kunnen uitzingen totdat vaccineren gaat beginnen maar nee hoor we blijven twijfelen en aanklooien net zo lang totdat het echt mis gaat en dan dit...![]()
Ik wist het in november al toen we een vuurwerk verbod kregen, meer besmetting voor kerst lockdown e avond klok. Lijk ook nog gelijk te krijgen. Ga maar wat extra loten kopen haha
Vuurwerkverbod beter te handhaven
Het kabinet zou vooral denken aan een avondklok omdat er dan beter kan worden gehandhaafd op het vuurwerkverbod.
Avondklok klinkt allemaal spannender dat het is, er is toch al geen reet te doen, alles is dicht. Denk je echt dat ze op alle hoekev van de straat politie hebben staan?? No way. Zal wel los lopen. Ik heb me dr al bij neergelegd dit jaar zooi cat 1 daarna flink wat bier en naar bed en dan maar hopen dat 2021 beter gaat worden. Snap dat het vooral voor de jongere pyros onder ons wel een drama is, was hoe dan ook gewoon naar buiten gegaan met mn maten.
Vraag me alleen af hoeveel van deze besmetting zijn 'echt'. Het komt ze allemaal weer iets te goed uit vind ik. Die avondklok tijdens oud en nieuw heeft meer te maken dat ze bang zijn dat ze finaal onderuit gaan met het verbod. Het is meer een soort laatste noodmaatregel maar het zal toch niet zo veel uit maken.
Cat 1 kan je toch gewoon van binnen naar buiten gooien?klopt, zal allemaal wel los lopen...persoonlijk zou een avondklok voor mij geen verschil maken...
echter zijn er natuurlijk heel veelmensen zonder tuin, dus zelfs cat1zou je dan niet meer kunnen afsteken... al ben ik wel met je eens dat een gedeelte daar volledig lak aan zal hebben...
Eigenlijk gewoon grappig.
Een avondklok met oud en nieuw omdat dit handhaven makkelijker maakt.
Met andere woorden...dat vuurwerkverbod was niet zo handig en nu moeten we alle zeilen bij zetten om het rustig te houden.
Bijkomend voordeel van een avondklok is dat niemand achteraf kan zeggen dat dit vuurwerkverbod zo goed gewerkt heeft en dus permanent moet worden
Want niemand weet hoe het zonder avondklok was gelopen.