Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja kom maar door hoor. Wat kijk ik er weer naar uit zeg om uren voor de buis te hangen en naar de top2000 te kijken.

Op deze data kun je stemmen voor de Top 2000 2022

Luisteraars kunnen binnenkort weer stemmen op hun favoriete nummers voor de Top 2000, de jaarlijkse eindejaarslijst van NPO Radio 2. In de ochtendshow 'Jan-Willem Start Op!' is vrijdag bekendgemaakt vanaf wanneer precies.

Zet het in je agenda: vanaf 1 december kunnen luisteraars stemmen op hun favoriete nummers voor de Top 2000. Er kan een week lang worden gestemd voor de 24e editie van de lijst.

Mensen kunnen minimaal vijf en maximaal 35 liedjes opgeven. Dat kan tussen donderdagochtend 1 december en woensdagmiddag 7 december. De lijst is aan het eind van het jaar te horen.

In 2021 voert Queen voor de achttiende keer de Top 2000 aan. Danny Vera staat dan op de tweede plaats met Roller Coaster. Het favoriete nummer van de vorig jaar overleden misdaadjournalist Peter R. de Vries, A Whiter Shade Of Pale van Procol Harum, stijgt van nummer 153 naar 3.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/artikel/5344573/stemmen-voor-top-2000-kan-vanaf-1-december

Op deze data kun je stemmen voor de Top 2000 2022

Luisteraars kunnen binnenkort weer stemmen op hun favoriete nummers voor de Top 2000, de jaarlijkse eindejaarslijst van NPO Radio 2. In de ochtendshow 'Jan-Willem Start Op!' is vrijdag bekendgemaakt vanaf wanneer precies.

Zet het in je agenda: vanaf 1 december kunnen luisteraars stemmen op hun favoriete nummers voor de Top 2000. Er kan een week lang worden gestemd voor de 24e editie van de lijst.

Mensen kunnen minimaal vijf en maximaal 35 liedjes opgeven. Dat kan tussen donderdagochtend 1 december en woensdagmiddag 7 december. De lijst is aan het eind van het jaar te horen.

In 2021 voert Queen voor de achttiende keer de Top 2000 aan. Danny Vera staat dan op de tweede plaats met Roller Coaster. Het favoriete nummer van de vorig jaar overleden misdaadjournalist Peter R. de Vries, A Whiter Shade Of Pale van Procol Harum, stijgt van nummer 153 naar 3.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/artikel/5344573/stemmen-voor-top-2000-kan-vanaf-1-december

mooie maand komt eraan :D zin in

Laat het maar snel zover zijn, heb er echt ontzettend veel zin aan. Met een biertje en wat lekkers uren in de avond naar de top2000 kijken, heerlijk en sfeervol.

Heb eigenlijk nooit zo veel met de Top2000 gehad, maar afgelopen jaar hadden we hem op werk aan staan en dat was toch wel beregezellig. Zo snel mogelijk raden welk nummer er gedraaid werd, en vervolgens inschatten hoe vaak de artiest in de Top2000 stond. Toen we dat bij elk nummer gingen doen kwam er wel wat minder van werken terecht, maar ach, dat kan in die laatste dagen van het jaar :D

Ja, eindelijk zeg. De Top2000 komt er aan. Ontzettend veel zin in om heerlijk voor de TV te hangen, de auto in te stappen met de lijst der lijsten. Het verzamelen van nummers is ondertussen ook begonnen. Benieuwd hoe de lijst dit jaar wordt samengesteld, is toch ook altijd weer de inspiratie van het moment.

Kijk er voor het eerst ook echt naar uit, die lijst samenstellen is ook erg leuk om te doen, voorafgaand wat van die programma's al, kom maar op.

Over 1.5 week kunnen we alweer stemmen. De tijd om serieus na te gaan denken over je lijst is wel aangekomen. Blijft altijd weer een enorme lastige klus, maar ontzettend gaaf om te doen. Het mag van mij zover zijn.

Waarschijnlijk geen Top 2000 Popquiz en Top 2000 A Go Go:no:

Dat zijn programma’s van de ntr.

Van Nieuwkerk heeft alleen gebroken met bnnvara

Maar ik kan me goed voorstellen dat hij zich even helemaal van tv terug trekt.

Laatst bewerkt:
Zou echt zonde zijn als er geen top 2000 a gogo komt. Een van de weinige programma’s die mij nog aan leuke maand doen denken. Gewoon doorgaan, stop met dat gecancel en janken.

Er is altijd nog plek aan tafel bij VI!

Hoop wel echt dat het doorgaat met een andere presentator. Het hoort echt bij kerst en oud en nieuw als je het mij vraagt. Kijk al sinds de start.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan