Het grote sfeerfoto's topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Zoals de titel al zegt, plaats hier al jullie sfeerfoto's. Geen collectie foto's dus, maar bv actie foto's van vuurwerk, het afhalen of wat dan ook. Als het maar sfeer heeft.

Om maar af te trappen in dit topic. Hierbij een aantal sfeervolle foto's van een goed gevulde bunker. Ik heb de afgelopen jaren flink wat winkels en dus ook bunkers bezocht. Het gaat hierbij om bunkers van 40.000kg of 50.000kg en zelfs in december 2019 bij een plaatselijke winkelier met een totale opslag capaciteit van slechts 1.000kg en alles daar tussenin. Het blijft keer op keer feest om bunkers te mogen bekijken en er gaat dan ook niets boven om lekker een bunker in een bunker bezig te zijn, een karton te openen en als één van de eerste de nieuwe artikelen te kunnen bewonderen. Mooi om naar uit te kijken.

20181130_182319.jpg

20181130_182258.jpg

20181130_182309.jpg

Hele fijne eerste beelden in dit topic zeg, bedankt heren. Dit zorgt zeker voor de nodige kriebels.

Bij deze mijn bijdrage, vorig jaar gemaakt voordat we de bestelling op gingen halen sochtends vroeg.

Adem de frisse lucht nu alweer in:)

20191228_082436.jpg

Altijd fijn, bunker en showroom foto's. Bedankt voor het delen. Laat de rest maar komen.

Bedankt voor het delen van de foto's. Altijd een machtig mooi topic dit, foto's kunnen mij écht in de sfeer brengen. Zo ook de foto van Fireworkfanatic, ik kan me het beeld gelijk weer voor de geest halen, de 28e 's-morgens vroeg. Wat was het koud zeg!

Was dat de demo in de buurt van Deventer, alweer een aantal jaren geleden volgens mij. Mooi avondje wel.

Kijk, tog goed. Tijdje geleden alweer dus. Ga straks je films even rustig bekijken.

Afgelopen jaar net als de jaren ervoor lekker vroeg opgestaan en naar Duitsland gereden! Altijd gezellig om ‘s ochtends vroeg samen met veel hobbygenoten door de discounters te lopen, op zoek naar alles wat op het wensenlijstje staat. Toch ben ook ik erachter gekomen dat dit niet meer nodig is. Als je op tijd een aantal bestellingen voor freakprijzen plaatst is een rondje Nederland nog veel beter. Hierbij wel een leuke kofferbakfoto van de collectie van afgelopen jaar. Leuk detail: toen ik de foto aan het maken was, liep er een Duitser voorbij die in de kofferbak keek. Ik heb nog nooit zo’n verbaasde blik gezien. Hij zal wel denken dat wij Nederlanders knettergek zijn :p

FA41A24E-62E5-49BE-ABC4-9BE17694B6D7.jpg

Na het rondje Duitsland toch nog even wat kwaliteitsvuurwerk gescoord in NL:

8254C772-5709-405D-9A72-B2FE01183742.jpg

Gisteren tijdens zonsopkomst terwijl ik onderweg was naar het werk. Een beetje mist/dauw erbij, heerlijk. De herfst/winter komt eraan!

Mist.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan