Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kreeg een uurtje geleden de mail met de lijst waarop ik gestemd heb inclusief de tijden. Lekker hoor, t schiet echt op nu. Echt veel zin in ook.

Helaas alles weer als vorig jaar dus, al beviel mij dat toen voor een eerste keer kijken wel prima. Toch jammer, had het graag eens normaler gezien ook.

Lijst met tijdens intussen ook binnen gekregen, veel nummer op lastige tijden, maar ga kijken hoeveel ik er kan meepakken. :)

Hier kijk ik wel écht naar uit. Veel nummers die op prima tijden zijn, sommigen wordt nachtbraken. Geen probleem aangezien we de laatste week vrij zijn. De opzet van vorig jaar is ook prima in zo een jaar, het digitale café. Liever met echte mensen, maar het alternatief was vorig jaar meer dan prima!

Wie kunnen we verwachten op de tv's of gaan mensen het niet proberen baha

Vorig jaar meermaals in beeld gekomen met de meiden, die vinden het geweldig. 's morgens vroeg als moeders de vrouw nog in bed ligt zitten wij op de bank lekker te chillen.

We hebben vorig jaar een ochtend lang de hoofdrol gezien van één van onze katten die uit een kinderbeker dronk. We hebben er enorm veel ol om gehad, net als de dj van dat monet (dame met krullen).

Dus ja, wij gaan het wel weer proberen!

Dikke opening weer hoor, en erg fijn dat het weer begonnen is. Prima sfeer alweer, genieten hier is in volle gang.

Staat hier ook weer lekker aan op de achtergrond. Heb het idee dat in die berichtenbalk welk veel oude berichten voorbij komen (van zelfs voor de TOP2000).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan