Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals al zovaak gezegd: bij ontzettend veel lijsten heb ik veel ''oh, die ja!'' momenten gehad. Dat blijft altijd leuk om aan de gedeelde lijsten te zien.

Wat mij verder opvalt is dat Luther Vandross - Never Too Much tegenkom. Is dat toeval, of zijn er hier toevallig meer liefhebbers van GTA Vice City? :D

Vergeet niet om te stemmen mensen. Het kan nog tot morgen 16:00!

Nee, geen GTA fan. Ik vind/vond Luther Vandross gewoon een top zanger.

Daar over gesproken... Waar is Out Of Touch van Hall & Oates in uw lijst, Djaimy? :copper: :p

Ik kwam hem tegen in een andere Top2000 lijst en dacht gelijk "kut"... mijn excuses Beast. Maar als je goed kijkt staan er wel andere Vice City klassiekers in!:handsup:

Dit is de top 10 voor dit jaar.

Bekijk bijlage 64152

Ik vind het echt een verschrikkelijke top 10, allemaal een beetje van hetzelfde. Traag, weinig swingend en met een trieste stemming. Metallica & Led Zeppelin, geweldige bands maar we kiezen weer de nummers uit die eigenlijk helemaal niet voor de identiteit van de band staan. Troosteloze ballets... Ach, het zal wel passen bij het gevoel op de 31e.

Ik vind het echt een verschrikkelijke top 10, allemaal een beetje van hetzelfde. Traag, weinig swingend en met een trieste stemming. Metallica & Led Zeppelin, geweldige bands maar we kiezen weer de nummers uit die eigenlijk helemaal niet voor de identiteit van de band staan. Troosteloze ballets... Ach, het zal wel passen bij het gevoel op de 31e.

Smaken verschillen. Van mij mag bohemian rhapsody wel verbannen worden uit de top2000, kan dat nummer niet uit staan. Boudewijn mag ook wel weg. Zie graag deep purple met child n time weer in de top 10

Ach dan ben ik toch bezopen en met andere dingen bezig, dus van mij mag alle rotzooi in de top 10 :D

Smaken verschillen. Van mij mag bohemian rhapsody wel verbannen worden uit de top2000, kan dat nummer niet uit staan. Boudewijn mag ook wel weg. Zie graag deep purple met child n time weer in de top 10

Tuurlijk, dat betwist ik ook niet hè ;). Het mooie een mijn bericht is dat het begint met: "ik vind". No worries, ik vind er alleen geen biet aan.

Laatst bewerkt:
Nummer 1 is ook zeker niet mijn favoriet, zou er niet op stemmen, maar de meeste stemmen gelden hè. Maar wel mooie lijsten hier wederom. Ook benieuwd welke nummers van mijn lijst uiteindelijk allemaal in de lijst komen.

Ik ben, net als Mike, benieuwd welke van mijn nummers in de lijst staan. Maar wat wel zeker is: dat Bohemian Rhapsody komt echt mijn strot uit. Verschrikkelijk nummer. Maar daar denkt het merendeel van NL helaas niet zo over.

Ik ben, net als Mike, benieuwd welke van mijn nummers in de lijst staan. Maar wat wel zeker is: dat Bohemian Rhapsody komt echt mijn strot uit. Verschrikkelijk nummer. Maar daar denkt het merendeel van NL helaas niet zo over.

Gelukkig dat smaken verschillen.

Ik kan het nummer van Queen - BR wel elke dag horen hoor. Maar goed, dat heb ik met bijna elk nummer van Queen, groot fan.
Daarbij heb ik als groot muziekliefhebber maar bar weinig "hekel" of "haat" aan muziek en respecteer ik (bijna) alles qua muziek, wat met liefde en passie is gemaakt, ongeacht welk genre.
Al zou ik wel de radio sneller van zender verwisselen als hier nummers van "De Staat" of "Spinvis" op komen, dit is dan echt niet mijn ding, met alle respect...

En je hoeft bij mij niet zo zeer met dramatische opera of free jazz aan te komen, heb ik totaal niets mee...

Waar ik wel van kots, is bijvoorbeeld deze lijst hieronder.
Passieloze bagger hitjes met mensen die proberen leuk te zijn, populair te worden of zo hersenloos zijn en denken dat ze echt een fantastisch nummer hebben gemaakt..

Dit noem ik nou verschrikkelijk....

https://www.youtube.com/playlist?list=PLa4N-YHOCYE9qobNEu1CazwHDclc132lS

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan