Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op Spotify zet ik het ook wel eens aan inderdaad. Even de shuffle functie erop en gaan! Ook handig dat je dan soms die drama muziek over kan slaan. Want er staan ook enkele nummers in de Top2000... :bonk:

*"Heb je je eigen muzieksmaak wel eens teruggehoord?!"* reacties incoming. :D

Top 2000 Café wordt ondanks corona opgebouwd
De Top 2000 van NPO Radio 2 wordt ook dit jaar gewoon vanuit het Top 2000 Café in Beeld en Geluid gepresenteerd. Ondanks de verscherpte coronamaatregelen van vorige week gaan de voorbereidingen verder.

Later wordt besloten of er ook (beperkt) publiek naar binnen kan, laat een woordvoerder van de NPO weten.

Het Top 2000 Café is jaarlijks een van de succesnummers rond de populaire allertijdenlijst. Jaarlijks staan er lange rijen voor de deur. Vorig jaar werd opnieuw een recordaantal bezoekers ontvangen. In een week tijd kwamen er 36.000 mensen op de geïmproviseerde kroeg af. Een jaar eerder waren dat er nog 32.000.
Het café wordt sinds 2010 elk jaar neergezet. De opbouw wordt meestal in november al gedaan.

Bron: https://www.ed.nl/show/top-2000-cafe-wordt-ondanks-corona-opgebouwd~aa68c4f3/

Toch mooi nieuws. Ze doen er alles aan om er een goed einde van het jaar van te maken :)

Dat is wel mooi nieuws, laten we hopen dat er tegen die tijd iig beperkt mensen naar binnen mogen dat maakt de sfeer wel een stuk beter tijdens het kijken op tv.

Geweldig topic dit met al die oude fragmenten :D
De muziek, sfeer in het cafe, mini-documentaires, alle verhalen. Het kan voor mij niet vroeg genoeg beginnen.
Zou mooi zijn als er beperkt publiek aanwezig mag zijn tijdens de uitzendingen.

Goed om te horen dat het Top2000 toch zoals vanouds weer word gehouden vanuit het Beeld en Geluid café. Het is te hopen dat er mensen (beperkt) naar binnen mogen voor de sfeer, maar desalniettemin zal ik de nodige uren voor de tv zitten met een hapje en een drankje om te genieten van alleen de muziek al. Heerlijke tijd, was het maar zover!

Dat is zeer zeker goed en positief nieuws. Goed dat ze de voorbereidingen gewoon doorzetten. Ik heb er echt ontzettend veel zin in om daar weer heel wat uurtjes naar te kijken.

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of er al mensen zijn die flink aan het kladden zijn op papier om een lijst samen te stellen. Ik persoonlijk heb zojuist de eerste naam op papier gezet voor dit jaar.

* Easy Lover - Phil Collins

Ik ga dit jaarlijkse top2000 quiz in de plaatselijke kroeg wel echt heel erg missen. Heerlijk sfeertje met allemaal mensen die de kop dezelfde kant op hebben staan, meezingen met zun allen supergaaf.

Heerlijk topic om alvast in de sfeer te komen.

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of er al mensen zijn die flink aan het kladden zijn op papier om een lijst samen te stellen. Ik persoonlijk heb zojuist de eerste naam op papier gezet voor dit jaar.

Ik heb ook al een paar zekerheidjes.

Four Seasons In One Day - Crowded House
What It Is - Mark Knopfler
Mary Jane's Last Dance - Tom Petty and the Heartbreakers
Thinking of a Place - The War On Drugs

Hier nog een plaatje van vorig jaar 30 december. Dit jaar zal het helaas anders zijn.
IMG_20191230_184207.jpg

Nee, al neem ik me het wel ieder jaar weer voor, maar elk jaar komt het er tog weer niet van. Vind het ook wel lekker om er straks een halve dag mee bezig te zijn.

Ik zit bijna ieder weekend wel even aan mijn lijst te werken. Lekker clips en live optredens koekeloeren, nummers toevoegen om vervolgens toch weer weg te strepen. Mijn lijst is voor 90% definitief, maar het is net een vuurwerklijst: Twijfel tot het laatste moment en last minute beslissingen vanuit de onderbuik.

Wisten jullie dat...:holland:

Danny Vera met zijn nummer Rollercoaster de hoogste binnenkomer ooit is geweest. Hij stond in 2019 op plek 4.

Het nummer De Boer Dat Is De Keerl heeft in 2019 op plek 9 gestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan