Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nooit geweest, zal er wel 1x eens de sfeer willen proeven.
Alleen denk ik met Corona dat het moeilijker dan ooit een kaartje te bemachtigen is

Ik ben inderdaad benieuwd hoe ze dit jaar gaan doen inderdaad. Ik was er volgens mij in 2017. We waren om 06:15 al van huis vertrokken om redelijk op tijd daar te zijn. We waren er rond 07:45, maar waren pas om 11:15 aan de beurt. Maar ze doen wel erg hun best, zodat je je niet verveeld.

Zo is er een soort muziekquiz buiten, die ook gepresenteerd word door 1 van de DJ's.

Ik kijk er alvast enorm naar uit. Hopelijk brengt deze rare tijd een aantal grote verschuivingen aan binnen de top van de lijst. Hoewel het eerste gedeelte van de Top2000 vaak het leukst is, met veel nieuwkomers, blijft de top altijd hetzelfde en dat vind ik jammer.

Wat er ook gebeurt omtrent corona maatregelen, ik blijf stemmen! Voor mij het radio hoogtepunt van het jaar! Mijn voorkeur uit naar de jaren 80, waarbij ik de lijst elk jaar weer probeer te variëren! Dit jaar maar eens wat meer New Wave nummers toevoegen!

De top2000 staat ook hier vrijwel onafgebroken op. Heerlijke sfeermakende tv...tot oudejaarsavond...dan is het tijd om wat anders op te zetten want die laatste 2-3uur is inmiddels wel grijsgedraaid

Wat er ook gebeurt omtrent corona maatregelen, ik blijf stemmen! Voor mij het radio hoogtepunt van het jaar! Mijn voorkeur uit naar de jaren 80, waarbij ik de lijst elk jaar weer probeer te variëren! Dit jaar maar eens wat meer New Wave nummers toevoegen!

Ik vind het ook wel grappig, dat de jeugd ook steeds meer stemt, en er ook meer muziek van "nu" in de lijsten staat.

Maar geeft mij ook maar de rocknummers uit de jaren 80/90.
AC/DC, Guns N' Roses en nog vele naderen natuurlijk. Heerlijk altijd. Lekker de tv aan, muziek luisteren en mensen kijken. :)

Wisten jullie wel dat het podium eigenlijk een zwevend podium is? Ik wist dat niet, todat ik deze timelapse zag. :)

Wisten jullie wel dat het podium eigenlijk een zwevend podium is? Ik wist dat niet, todat ik deze timelapse zag. :)

Heerlijk om dat deuntje van de Top2000 weer te horen. Ik droom ondertussen lekker weg bij de gedachten dat het kerst is, de Top2000 opstaat in de late uurtjes en ik geniet van de muziek...

Ik vind het ook wel grappig, dat de jeugd ook steeds meer stemt, en er ook meer muziek van "nu" in de lijsten staat.

We (de jeugd) zullen ons best doen om, op zijn minst, de top 25 eens flink aan te passen. Of is dat the hoog gegrepen nog? :p

We (de jeugd) zullen ons best doen om, op zijn minst, de top 25 eens flink aan te passen. Of is dat the hoog gegrepen nog? :p

Ze zijn goed op weg. Hier en daar ontstaan wat scheuren in de lijst, waar ze heel langzaam met de voet tussen komen.

Zo stond Volbeat er vorig jaar 2 keer in. Ik denk dat iemand als Davina Michelle er ook wel in voor komt dit jaar.

Hoewel ze in 2019 leuk meededen kan het natuurlijk veel beter...

Een ohne dich, ich will of gelet op onze hobby feuer frei (theme song Triple X :wink:) mogen natuurlijk niet ontbreken

Positie in de top 2000 in 2019

132 - Du Hast
147 - Sonne
422 - Engel
534 - Mutter
1140 - Deutschland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan