Top Vuurwerk Rotterdam

Heb je zojuist een pb gestuurd met het mailadres wat ik heb, wellicht dat er een fout zit in het mailadres wat jij hebt.
Sowieso behoort het adres met een kleine letter v te beginnen ipv een hoofdletter V.
Dit staat foutief in de voorbestelling mail zelf vermeld.

Top Vuurwerk Rotterdam: een winkel met liefhebbers in de zaak, goede service, goede producten en zeer klantvriendelijk!

Heren, hier even een berichtje van een sterk vermoeid team van Top Vuurwerk Rotterdam. We hopen nogmaals dat iedereen gelukkig is met het geleverde vuurwerk!

Persoonlijk vinden Cees en ik (Dim) het jammer, dat we te druk bezig moesten zijn (door de super drukte) om even te kunnen ontspannen en de mannen en vrouwen van dit forum te ontmoeten.
We gaan dit ZEKER goed maken!

Bedankt allemaal!

Doe aub voorzichtig morgen!
Truste!

Groetjes
Top Vuurwerk Rotterdam

Even een vraagje aan Top Vuurwerk Rotterdam.

Vorg jaar (2009 dus:p) wilde ik mijn vuurwerk bij jullie bestellen.. maar omdat ik twijfelde met vervoer (want mijn bestellingen zijn niet klein), mijn zus wilt wel rijden.. maar niet zover (this maar 4-5 km). Dat was de reden dat ik niet had besteld bij jullie. Op de 29e kwam ik erachter dat het eigenlijk geen probleem zou zijn, dus ik baalde eigenlijk wel (ookal was mijn vuurwerk nog geweldig!). Dit jaar zou ik wel bij top hout willen bestellen (werkelijk, heb nog nooit zo een goede winkel gezien.. mooie acties!) Maar nu twijfel ik weer, waarom? ik had ergens gelezen dat de bestellingen niet altijd klopte, dan bedoel ik dat iets uitverkocht was en dat is me 2 jaar terug overkomen, het was niet leuk..
Dus als ik dit jaar bij jullie bestel (ik weet het, this nog harstikke ver) is de kans dan groot dat dingen niet op vooraad zijn omdat jullie zoveel collecties hebben?

Alvast bedankt!

We hebben afgelopen dagen gemerkt dat er heel veel animo was voor het vuurwerk dat we verkochten. De klandizie is meer dan verdubbelt. Om eerlijk te zijn hadden we dit niet verwacht!

Daarom hebben sommige bestellers niet gekregen wat ze besteld hadden (sommige stukken waren weg) Wij staan er garand voor dat als het mis gaat je zelf kan zeggen wat je wil. Ook de bestellers van dit forum waar het niet helemaal goed is gegaan weten dat ze gerust 100 euro meer vuurwerk mee hebben gekregen.

We gaan dit jaar proberen uitbreiden en een locatie bij te kopen om iedereen beter te kunnen helpen. Vooraf zullen de bestellingen van de liefhebbers worden weggezet zodat niemand hier meer aan kan komen.. We zijn druk bezig met deze ontwikkelingen, maar eerst gaan we naar China om daar al het moois te bekijken.

Met vriendelijke groeten,
Top Vuurwerk Rotterdam

Bedankt voor het antwoorden,

Nu weet ik echt zeker dat ik bij jullie zal gaan bestellen, met een gerust gevoel bestellen en op de 29e ophalen..
Ik weet niet welke winkel 100 euro meer gaat weggeven. Jullie naam zegt het al, TOP vuurwerk Rotterdam!

Geweldig! Veel plezier in China!

Heb het zelf dit jaar meegemaakt dat ik helaas naast de pot pieste doordat er het e.e.a. niet aanwezig was.
Buiten dat mij keurig uit werd gelegd waarom de cakes niet aanwezig waren (pure overmacht), werd alles uit de kast (in dit geval bunker) getrokken om mij tevreden te stellen.
Het deed me goed een bedrijf mee te maken waar klantvriendelijkheid en tevredenheid hoog in het vaandel staat en ze zien mij zeker volgend jaar weer terug.

Vandaag ben ik bij Top Vuurwerk geweest.
Ik werd door Cees vriendelijk ontvangen, en begeleide mij door de winkel.
Ze zijn al bezig met opbouw van dummys, altijd leuk om te zien.
Maar wat nog leuker was dat hij me de opslag liet zien van zijn winkel!
Allemaal dummys en kleine restpartij van vw ... mmm lekker snuiven.
En als klap op de vuurpijl 2 petjes van Cees gratis meegekregen.
Ik kan niet wachten op de meeting, lekker vw afhalen en al die verslaafde kruit mensen ontmoeten! :bye:

Ik ben zelf ook rond die tijd geweest (begin November volgens mij?).

Ik ben vriendelijk ontvangen door Cees en Dim. Gezellig een praatje staan maken. Kleine rondleiding door de winkel gekregen, een kijkje in de bunkers met restvuurwerk. En ook ik kreeg een petje mee (van Diamond, hangt nu bij de rest). Tot slot een bestellinkje geplaatst en natuurlijk gebruik gemaakt van de actie.
Topdag!

Rond 15 December weer een keertje terug gegaan met een vriend van me, en de winkel in volle glorie kunnen aanschouwen. Alles zag er goed uit, vriendelijk geholpen met zijn lijstje en een goed advies waar nodig.

29 December 's ochtends mijn vuurwerk opgehaald. Het eerste wat mij opviel was dat het al druk was rond 9:30. Auto geparkeerd en nog 2 dingetjes bijbesteld. Vervolgens naar de 'incheck-balie' om de 2 bijbestelde dingen af te rekenen en de bestellijsten in te leveren. Deze wachttijd duurde eigenlijk het langst, wat niet nodig zou hoeven zijn, als alles bij de ene balie losse verkoop is en bij de andere balie voorverkoop 'inchecken'. Na het inchecken, ruim 30 minuten later, door naar de afhaal balie. Mijn pakket was zo binnen, compleet en wel. Maar die van mijn vriend mistte 1 dingetje in, dus het duurde wat langer. Geen probleem. Wel hoorde ik dat veel standaarddingetjes (o.a. romeinse kaarsen) niet geleverd waren. Wel jammer voor diegene die ze besteld hadden.

Ondanks de lange wachttijden kom ik dit jaar weer langs, maar plan ik iets meer tijd in voor Topvuurwerk, zodat we relax (en niet met 140km/h over de snelweg) naar de volgende winkel kunnen om op tijd te komen. (Ik zal de naam niet noemen, ze weten wel welke ik bedoel :wink:)

Groetjes,
Kamikaze

Het is wel laat om nog even mijn ervaring te posten, maar ik heb een deel van mijn vuurwerk 2009-2010 ook bij Top vuurwerk gehaald in R'dam. Het begon al meteen goed met bestellen, want ik kreeg en veel gratis vuurwerk (door de actie voor VWC leden) en ik kreeg het cadeau bij mijn bestelling. Mijn mailtjes die ik stuurde omdat ik steeds zenuwachtiger werd toen het 20 december was en ik nog geen bevestiging had gekregen van mijn bestelling (die overigens al 1 december was gedaan) werden keurig beantwoord.

29 december: de grote dag om het vuurwerk te halen.
Ik was van half 8 s'ochtends in de weer en reed heel het land door voor het beste vuurwerk. S'avonds 7 uur zou ik mijn vuurwerk gaan halen bij top vuurwerk en daarna de meeting bezoeken na sluitingstijd. Verder gingen er nog 3 vrienden met mij mee, waarvan 1 er ook besteld had en er nog 1 voor de losse verkoop ging.
Van de losse verkoop was s'avonds 7 uur niets meer over :p, geen binkies, veel potten waren weg en Beko had totaal niet geleverd (maar daar kon Top niets aan doen). Dus voor die ene vriend werd het vandaag geen losse verkoop.

Toen maar meteen verder gelopen met z'n allen naar de voorbestelling balie en daar heb ik een tijdje staan praten met één van de medewerkers (ook een behoorlijke fanaat :0). Mijn bestelling kwam er aan, en alleen de romeinse kaarsen 30sh van beko mistte, want die waren niet geleverd. Ik kreeg de romeinse kaars Veni, vidi, vici van marijn in plaats van 1 romeinse kaars 30sh. Een andere vriend kreeg in plaats van een heel pak romeinse kaarsen 30sh, 2 stuks oldskool crown potten. Zeer goed gecompenseerd waren we dus. Toen kreeg ik nog mijn cadeau waar ik natuurlijk zeer tevreden mee was, het enige jammere was dat de meeting niet door kon gaan door te weinig animo, wat mij wel verbaasde.
Er waren kennelijk veel afmeldingen geweest en veel mensen konden op het laatste moment niet meer.

AL met al, vind ik Top vuurwerk Rotterdam een zeer geslaagde winkel, met een ruim assortiment en veel goede producten. Het enige jammere was, is dat ze misschien dit jaar last hadden van hun eigen succes, omdat er echt veel producten al snel waren uitverkocht.

Bloodwake/Mollyman

Bloodwake/Mollyman,

bedankt voor jullie bericht!
Als er iets misgaat moet dat goed gecompenseerd worden vinden Cees en ik. Het is de bedoeling dat iedereen tevreden naar buiten gaat!

De plannen voor aankomend jaar worden al gemaakt, we hebben een aantal plannen waar jullie zeker nog iets van gaan horen.

Wij hopen jullie natuurlijk aan het eind van dit jaar weer terug te zien!

Groetjes
Top Vuurwerk Rotterdam

"Bloodwake/Mollyman,

bedankt voor jullie bericht!"

HEt lijkt nu net of ik Schizofreen ben.. :p

Ik ben in het écht maar 1 persoon hoor :p

Beste topvuurwerk

Ik ben vanplan om dit jaar ook bij jullie vuurwerk te kopen
aangezien het voor mij 20 minuten rijden is.
Ik zie dat jullie site nu offline staat.
mag ik vragen wanneer de site weer online gaat ??

Groetjes

Hallo Jean-Paul,
de site zal ergens in Oktober weer online gaan.
Ook maken we rond die tijd de nieuwe actie weer bekend.

Als je vragen hebt stel ze gerust.
Ik zal ze zo goed mogelijk beantwoorden.

Groetjes

Back
Bovenaan