Top Vuurwerk Rotterdam

Janb123 De prijs van de missile is per stuk, zitten er 4 in een pakje, maar als je er maar 1 of 3 wil maken we ze open voor je.

We hebben ook een hyves, en we zouden het erg leuk vinden als jullie eens een kijkje kwamen nemen, of misschien wel je eigen aanmelden als vriend.

www.topvuurwerkrotterdam.hyves.nl

We houden jullie via deze hyves op de hoogte van de ontwikkelingen.
Ook staat hier het eerste deel van onze folder van dit jaar.

Veel kijk plezier.

Groetjes Top Vuurwerk Rotterdam

ik heb net de folder via de mail ontvangen en ik vind het een mooie folder.

alleen was mij wel 1 ding opgevalle er staat een druk fout in. New York staat een prijs van 80 euro bij en in de bestel lijst 66,50.

Bedankt voor je oplettendheid, in dat stuk zat inderdaad nog een foutje.
We gaan onze photoshop man eens even op zn kop geven!

Prijslijst klopt helemaal...
New York kost 66,50.

Met vriendelijke groeten
Top vuurwerk Rotterdam

ik heb vandaag mijn bestelling gedaan en heb het cadeau mogen ontvangen en het is echt een tof/handig cadeau!

een remote firing systeem :)

foto1pl.jpg

foto2b.jpg

erg leuke actie weer

props naar tophout (Y)

Denk niet dat het de bedoeling was om dit al vrij te geven, of heeft top vuurwerk je toestemming gegeven?
Moest een soort van verrassing blijven volgens mij.

Je maakt een grapje van die schietkist:shocked:

Dit is egt gaaf man

Wat een super actie:D

Laatst bewerkt:
ik heb vandaag besteld; niks gehoord over die schietkist. zijn ze ook los te bestellen voor VWC leden?

als je hem graag wil zou ik gewoon langs gaan ze zijn elke dag open...de mensen daar zijn ook altijd in voor een praatje:)

en voor lunig, je hebt er niks over gehoord omdat het ook geheim was maar ik mocht het verklappen:)

ja, ik heb die acties ook niet echt meer bekeken omdat ik dacht dat de VWC acties 15 december al eindigden. ik ben een beetje laat met legaal vw bestellen dit jaar; druk met anderen dingen.

ik heb top vuurwerk een PM gestuurd; we zien wel wat het wordt :)

in ieder geval bedankt ;)

Dat is wel een heel uniek kado.
Ik heb dan niet veel vuurwerk, maar ik ga hem toch proberen. Ook al is het maar voor één cake ofzo. Altijd leuk om dingen te proberen.

Dit is echt TOP!!

Mocht er nog besteld willen worden, stuur mij dan even een pm, doe het wel snel aub... We moeten een aantal producten die we niet in de losse verkoop gaan voeren gaan bestellen.

We willen wel even benadrukken dat schietkisten in Nederland niet zijn toegestaan in combinatie met vuurwerk.

beste tophout

Ik heb vandaag het hele huis overhoop gegooit maar ik kan mijn bestelbon/lijst niet meer vinden, is dit een probleem ? alvast bedankt.

beste tophout

Ik heb vandaag het hele huis overhoop gegooit maar ik kan mijn bestelbon/lijst niet meer vinden, is dit een probleem ? alvast bedankt.

dat is mooi

dat vuurwerk van jou steek ik dan lekker zelf af

nee stuur mij effe een pm met je echte naam en adres dan mail ik hem naar je toe

heb hem gelukkig al gevonden :)

maar ik had nog een vraag zitten die 9v batterijen voor die schietkist er al bij of niet ? want volgens dim zou je gelijk aan de slag kunnen gaan met de geleverde spullen.

Op de doos staat: (2x 9v batteries not included).
Je moet ze er dus zelf nog even in doen :)
Leuk cadeautje van Topvuurwerk hoor!

Zekers een leuk cadeautje van Top. Toch een zeer leuke extra die ze er gewoon ff bij doen voor de liefhebber!

Ik heb 15december vuurwerk besteld, gelijk een mail met voorbestelling ontvangen.

Maar vervolgens heb ik geen orderbevestiging ontvangen, wat wel in de mail stond.

Vanmorgen ook gebeld maar er werd niet opgenomen.

Stuur even een mail naar het voorbestelling adres, ik heb vanuit daar tot nu toe altijd vrij snel antwoord gekregen.

Back
Bovenaan