Gisterenavond heb ik namens Vuurwerkcrew een bezoek gebracht aan de winkel Top Vuurwerk in Rotterdam.
Doel van dit bezoek was het bezichtigen van de winkel, maar ook het bespreken van een leuke kortingsactie speciaal voor de leden van dit forum (Vuurwerkcrew)
Verder zijn de collecties die Top Vuurwerk gaat verkopen besproken en de demo van 18 december a.s.
Samenvattend is dit het volgende nieuws van Top Vuurwerk.
1. Voor 1 november a.s. gaat de website met bestelmogelijkheid online.
Ik heb de site al bezig gezien, en die ziet er erg fraai uit,met zoekfuncties zoals soort vuurwerk,collectie,merk,op trefwoord etc.etc.
2. Top Vuurwerk gaat dit jaar de volgende collecties voeren:
Beko, Brave & Wichers, Broekhoff,Marijn,Royal Fireworks,VC Vuurwerk, Wolff en Zena.
3. Er komt een speciale actie voor leden met oplopende kortingen en een zeer speciaal kado voor de eerste 50 bestellers.
4.Tijdens de demo worden de collecties van Beko,Wolff,Royal en Marijn geschoten en de demo wordt afgesloten met een megafinale.
5. Voor de verkoopdagen zoekt Top Hout nog personeel. In een ander topic op dit forum zal hier aandacht aan worden besteed.
Verder heb ik een bijzonder gezellige avond beleefd. Top Vuurwerk zijn Top mensen met Cees van Oort als eigenaar en Dim (Pyromaniac 21) als zijn adviseur.
Binnen enkele weken volgt er weer een bezoek, dan zijn ze volop bezig met de winkel op orde te brengen, en dan gaan we ook leuke foto,s maken.