Maarten2302
VWC lid
Toen ik dat deed kreeg ik gelijk:
Delivery Status Notification (failure)
Maar ik zal het nog eens proberen.
Delivery Status Notification (failure)
Maar ik zal het nog eens proberen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
) wilde ik mijn vuurwerk bij jullie bestellen.. maar omdat ik twijfelde met vervoer (want mijn bestellingen zijn niet klein), mijn zus wilt wel rijden.. maar niet zover (this maar 4-5 km). Dat was de reden dat ik niet had besteld bij jullie. Op de 29e kwam ik erachter dat het eigenlijk geen probleem zou zijn, dus ik baalde eigenlijk wel (ookal was mijn vuurwerk nog geweldig!). Dit jaar zou ik wel bij top hout willen bestellen (werkelijk, heb nog nooit zo een goede winkel gezien.. mooie acties!) Maar nu twijfel ik weer, waarom? ik had ergens gelezen dat de bestellingen niet altijd klopte, dan bedoel ik dat iets uitverkocht was en dat is me 2 jaar terug overkomen, het was niet leuk..Vandaag ben ik bij Top Vuurwerk geweest.
Ik werd door Cees vriendelijk ontvangen, en begeleide mij door de winkel.
Ze zijn al bezig met opbouw van dummys, altijd leuk om te zien.
Maar wat nog leuker was dat hij me de opslag liet zien van zijn winkel!
Allemaal dummys en kleine restpartij van vw ... mmm lekker snuiven.
En als klap op de vuurpijl 2 petjes van Cees gratis meegekregen.
Ik kan niet wachten op de meeting, lekker vw afhalen en al die verslaafde kruit mensen ontmoeten!![]()
)
, geen binkies, veel potten waren weg en Beko had totaal niet geleverd (maar daar kon Top niets aan doen). Dus voor die ene vriend werd het vandaag geen losse verkoop.