Het is wel laat om nog even mijn ervaring te posten, maar ik heb een deel van mijn vuurwerk 2009-2010 ook bij Top vuurwerk gehaald in R'dam. Het begon al meteen goed met bestellen, want ik kreeg en veel gratis vuurwerk (door de actie voor VWC leden) en ik kreeg het cadeau bij mijn bestelling. Mijn mailtjes die ik stuurde omdat ik steeds zenuwachtiger werd toen het 20 december was en ik nog geen bevestiging had gekregen van mijn bestelling (die overigens al 1 december was gedaan) werden keurig beantwoord.
29 december: de grote dag om het vuurwerk te halen.
Ik was van half 8 s'ochtends in de weer en reed heel het land door voor het beste vuurwerk. S'avonds 7 uur zou ik mijn vuurwerk gaan halen bij top vuurwerk en daarna de meeting bezoeken na sluitingstijd. Verder gingen er nog 3 vrienden met mij mee, waarvan 1 er ook besteld had en er nog 1 voor de losse verkoop ging.
Van de losse verkoop was s'avonds 7 uur niets meer over

, geen binkies, veel potten waren weg en Beko had totaal niet geleverd (maar daar kon Top niets aan doen). Dus voor die ene vriend werd het vandaag geen losse verkoop.
Toen maar meteen verder gelopen met z'n allen naar de voorbestelling balie en daar heb ik een tijdje staan praten met één van de medewerkers (ook een behoorlijke fanaat :0). Mijn bestelling kwam er aan, en alleen de romeinse kaarsen 30sh van beko mistte, want die waren niet geleverd. Ik kreeg de romeinse kaars Veni, vidi, vici van marijn in plaats van 1 romeinse kaars 30sh. Een andere vriend kreeg in plaats van een heel pak romeinse kaarsen 30sh, 2 stuks oldskool crown potten. Zeer goed gecompenseerd waren we dus. Toen kreeg ik nog mijn cadeau waar ik natuurlijk zeer tevreden mee was, het enige jammere was dat de meeting niet door kon gaan door te weinig animo, wat mij wel verbaasde.
Er waren kennelijk veel afmeldingen geweest en veel mensen konden op het laatste moment niet meer.
AL met al, vind ik Top vuurwerk Rotterdam een zeer geslaagde winkel, met een ruim assortiment en veel goede producten. Het enige jammere was, is dat ze misschien dit jaar last hadden van hun eigen succes, omdat er echt veel producten al snel waren uitverkocht.
Bloodwake/Mollyman