Top Vuurwerk Rotterdam

Vuurwerk, goedkoper kunnen wij het niet maken maar wel mooier:p

Schoot me ineens te binnen;).

Ik ben trouwens door die fantastische actie wel aan het twijfelen of ik nu al mijn vuurwerk bij deze winkel gaat kopen of slechts een gedeelte. Mind bubbling is het :).

We posten hetzelfde als in het actie topic ook hier:

Goeieavond allemaal!

Na een avondje hard werken, is de site zover klaar dat er besteld kan gaan worden.
Het coderingssysteem werkt nog niet vandaar dat we het even anders moeten doen:

Doe je bestelling, bij deze bestelling tijdens het afrekenen moet je een mail adres invoeren, naar dit mail adres zal een webordernummer gestuurd worden. PM dit webordernummer en je mailadres naar mij (Top vuurwerk Rotterdam) en geef even aan of je extra vuurwerk wilt of voor de korting gaat.

Als je voor de korting gaat sturen wij je het afhaalbewijs toe waaropstaat wat de totaal prijs is. Als je voor het extra vuurwerk gaat, sturen wij je toe voor hoeveel euro je nog mag uitzoeken.

Deze oplossing zal zo blijven als blijkt dat dit makkelijker is als het coderingssyteem dat we bedacht hadden.

We hopen dat jullie er goed gebruik van gaan maken! We hebben vanaaf het cadeautje laten zien aan 2 liefhebbers en die waren er erg enthousiast over. Het is een echt goed en leuk cadeau voor de echte liefhebbers.

Als klap op de vuurpijl hebben we het assortiment nog iets uitgebreid.
Een aantal ZENA producten zijn er bij gekomen na de demo in Milheeze. En na een aantal vragen van forum leden hebben we de Heavy 3,4 en 5 ook in ons assortiment opgenomen.

Ik wens jullie een hele fijne vuurwerktijd, en we hopen jullie terug te zien in onze winkel aan het eind van het jaar!

Met vriendelijke groeten,
Cees & Dim
Top Vuurwerk Rotterdam

Jammer dat een aantal artikelen van Zena NL (iig, de rest heb ik niet gecheckt) een behoorlijk stuk boven de adviesprijs liggen.

Jammer dat een aantal artikelen van Zena NL (iig, de rest heb ik niet gecheckt) een behoorlijk stuk boven de adviesprijs liggen.

de prijzen zijn nog niet helemaal goed dat klopt

we hebben gekozen om de site terwijl hij online is verder te bouwen

we gaan vandaag de prijzen bekijken of ze goed staan komen uit een database met verschillende prijzen er in

kijken of hij de goede pakt

Ah ok, dat wist ik niet. Dan trek ik m'n voorbarige oordeel eerst terug :D

ik vin het goed dat je er over begint

wij kijken ook over dingen heen

dit is gewoon leuk op deze manier wij moeten ook nog veel leren en dat gebeurd ook

dus zeg gewoon wat je hart je in geeft wij uit Rotjeknor kunnen dat wel waarderen.

grolsch, dat is waar, maar we moesten keuzes maken. Onze keuze is uiteindelijk toch niet op tequila gevallen.

Als je hem graag wilt hebben pm dan even de producten door die je wil bestellen, dan gaan wij kijken wat we voor je kunnen doen.

Hoop je zo geholpen te hebben!

Groetjes
Top vuurwerk rotterdam

We hebben de dummy's van Marijn vuurwerk binnen.

Foto-KCX6VHHP-1.jpg

Vind het zelf persoonlijk altijd erg leuk om nieuwe dummy's te zien in de winkel, zo weet je direct hoe groot een cake nou eigenlijk echt is!

Nu nog de dummy's van de andere leveranciers, dan kunnen we echt gaan starten met de showroom!

Groetjes

Leuk dat de dummy's langzaam aan weer allemaal binnenkomen, gister zag het er iig alweer goed uit. Als de andere er ook weer zijn zal ik met die lange wel weer eens langskomen :thumbup:

Mvg,
Jimmy

Misschien vraag ik wel veel maar, als je besteld gaat dat dan via de folder? of print je zelf een bestellijst uit?

Alvast bedankt, Lesl

this de 1e jaar dat ik wil bestellen bij top hout, en moet ik dus men zus zover krijgen of ze me even kan brengen om te bestellen

Vandaag ben ik bij Top Vuurwerk geweest.
Ik werd door Cees vriendelijk ontvangen, en begeleide mij door de winkel.
Ze zijn al bezig met opbouw van dummys, altijd leuk om te zien.
Maar wat nog leuker was dat hij me de opslag liet zien van zijn winkel!
Allemaal dummys en kleine restpartij van vw ... mmm lekker snuiven.
En als klap op de vuurpijl 2 petjes van Cees gratis meegekregen.
Ik kan niet wachten op de meeting, lekker vw afhalen en al die verslaafde kruit mensen ontmoeten! :bye:

Misschien vraag ik wel veel maar, als je besteld gaat dat dan via de folder? of print je zelf een bestellijst uit?

Alvast bedankt, Lesl

this de 1e jaar dat ik wil bestellen bij top hout, en moet ik dus men zus zover krijgen of ze me even kan brengen om te bestellen

Beste lesl,

Bestellen gaat het makkelijkst via onze internet site,
op het winkelwagentje klikken achter het product, waarna je ze uiteindelijk kunt bestellen.

Wij gaan ook nog folders uitgeven, maar dit zal verder op in het jaar gebeuren. Als je er niet uitkomt, stuur mij dan even een persoonlijk bericht.

Groetjes
Top Vuurwerk Rotterdam

Goedenavond vuurwerkliefhebbers,

Top Vuurwerk Rotterdam heeft in samenwerking met de Witte tentenverhuur (Marijn vuurwerk) dit jaar een geweldige actie voor de mensen die vuurwerk kopen.

Bij iedere besteding van €20,00 aan Marijn vuurwerk ontvangt u 1 lot met daarop een nummer, met dit nummer kunt u de volgende prijzen winnen:

20 Vuurwerkbonnen van €25,00
20 Vuurwerkbonnen van €50,00
5 Vuurwerkbonnen van €75,00
1 Vuurwerkbon van €100,00
1 Vuurwerkbon van €200,00
1 Vuurwerkbon van €250,00

En de superhoofdprijs:
2 Reizen voor 2 personen samen met Marijn vuurwerk naar het vuurwerk walhalla China.

Waar u samen met Marijn vuurwerk 8 dagen in China verblijft, en daar onder andere in de vuurwerk fabrieken zult gaan kijken, een vuurwerk show zult bijwonen en heel, heel veel vuurwerk zult zien.

Wij hebben bij Top Vuurwerk besloten om bij iedere €50,00 vuurwerk die je besteld,
1 extra kans op deze geweldige prijzen te geven.

De trekking van de prijzen zal gebeuren door een notaris op 31 December om 13:00 uur. De winnaars zullen bekend worden gemaakt op de website van Marijn Vuurwerk, maar ook bij ons in de winkel.

Met vriendelijke groeten,

Top Vuurwerk Rotterdam
Boezemsingel 54
3054ED Rotterdam

Ik heb een vraag:
Klopt de prijs van de Saturn Missile 25sh. ?
Want er staat maar 1€.

Alvast Bedankt.

Back
Bovenaan