Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goeieavond allemaal!
Na een avondje hard werken, is de site zover klaar dat er besteld kan gaan worden.
Het coderingssysteem werkt nog niet vandaar dat we het even anders moeten doen:
Doe je bestelling, bij deze bestelling tijdens het afrekenen moet je een mail adres invoeren, naar dit mail adres zal een webordernummer gestuurd worden. PM dit webordernummer en je mailadres naar mij (Top vuurwerk Rotterdam) en geef even aan of je extra vuurwerk wilt of voor de korting gaat.
Als je voor de korting gaat sturen wij je het afhaalbewijs toe waaropstaat wat de totaal prijs is. Als je voor het extra vuurwerk gaat, sturen wij je toe voor hoeveel euro je nog mag uitzoeken.
Deze oplossing zal zo blijven als blijkt dat dit makkelijker is als het coderingssyteem dat we bedacht hadden.
We hopen dat jullie er goed gebruik van gaan maken! We hebben vanaaf het cadeautje laten zien aan 2 liefhebbers en die waren er erg enthousiast over. Het is een echt goed en leuk cadeau voor de echte liefhebbers.
Als klap op de vuurpijl hebben we het assortiment nog iets uitgebreid.
Een aantal ZENA producten zijn er bij gekomen na de demo in Milheeze. En na een aantal vragen van forum leden hebben we de Heavy 3,4 en 5 ook in ons assortiment opgenomen.
Ik wens jullie een hele fijne vuurwerktijd, en we hopen jullie terug te zien in onze winkel aan het eind van het jaar!
Jammer dat een aantal artikelen van Zena NL (iig, de rest heb ik niet gecheckt) een behoorlijk stuk boven de adviesprijs liggen.
Ah ok, dat wist ik niet. Dan trek ik m'n voorbarige oordeel eerst terug![]()
Erg benieuwt naar de demo ... datum heeeel toevallig?![]()
Misschien vraag ik wel veel maar, als je besteld gaat dat dan via de folder? of print je zelf een bestellijst uit?
Alvast bedankt, Lesl
this de 1e jaar dat ik wil bestellen bij top hout, en moet ik dus men zus zover krijgen of ze me even kan brengen om te bestellen