Top Vuurwerk Rotterdam

Aanstaande vrijdag ben ik namens Vuurwerkcrew in Rotterdam aanwezig om een gezellige avond te beleven met de eigenaar van deze winkel en zijn adviseur.
We gaan daar de winkel bekijken en gezamenlijk een leuke actie bedenken speciaal voor de leden van Vuurwerkcrew.
Uiteraard breng ik jullie verslag uit van deze bespreking.

De afspraak met TopVuurwerk is verplaatst naar a.s. maandagavond.
(i.v.m. dringende omstandigheden moest ik deze afspraak verzetten)

Gisterenavond heb ik namens Vuurwerkcrew een bezoek gebracht aan de winkel Top Vuurwerk in Rotterdam.
Doel van dit bezoek was het bezichtigen van de winkel, maar ook het bespreken van een leuke kortingsactie speciaal voor de leden van dit forum (Vuurwerkcrew)
Verder zijn de collecties die Top Vuurwerk gaat verkopen besproken en de demo van 18 december a.s.

Samenvattend is dit het volgende nieuws van Top Vuurwerk.

1. Voor 1 november a.s. gaat de website met bestelmogelijkheid online.
Ik heb de site al bezig gezien, en die ziet er erg fraai uit,met zoekfuncties zoals soort vuurwerk,collectie,merk,op trefwoord etc.etc.

2. Top Vuurwerk gaat dit jaar de volgende collecties voeren:

Beko, Brave & Wichers, Broekhoff,Marijn,Royal Fireworks,VC Vuurwerk, Wolff en Zena.

3. Er komt een speciale actie voor leden met oplopende kortingen en een zeer speciaal kado voor de eerste 50 bestellers.

4.Tijdens de demo worden de collecties van Beko,Wolff,Royal en Marijn geschoten en de demo wordt afgesloten met een megafinale.

5. Voor de verkoopdagen zoekt Top Hout nog personeel. In een ander topic op dit forum zal hier aandacht aan worden besteed.

Verder heb ik een bijzonder gezellige avond beleefd. Top Vuurwerk zijn Top mensen met Cees van Oort als eigenaar en Dim (Pyromaniac 21) als zijn adviseur.
Binnen enkele weken volgt er weer een bezoek, dan zijn ze volop bezig met de winkel op orde te brengen, en dan gaan we ook leuke foto,s maken.

Laatst bewerkt:
De site is een testversie, de collectie staat er alleen textueel op, de prijzen, films en fotos ontbreken nog. We hebben erg ons best gedaan om een collectie te krijgen die aan alle wensen van de echte liefhebbers voldoet.

Fred wij vonden het erg gezellig en hopen snel nog eens met je te meeten!

Groetjes
Pyromaniac21
Top Vuurwerk Rotterdam

moet eerlijk toe geven dat de site er helemaal top uitziet , goed duidelijk en overzichtelijk ,netjes een zoekfunctie en ook nog netjes de gehele collecties van de importeurs appart in één collum naar gewenst.
moet echt zeggen dat menig detaillist hier nog een puntje aan kan zuigen , de mensen achtertophout besteden hier echt aandacht aan dat kun je zien , dus bij deze mensen van tophout JULLIE ZIJN TOP

GRTZZZ

Laatst bewerkt door een moderator:
De site is een testversie, de collectie staat er alleen textueel op, de prijzen, films en fotos ontbreken nog. We hebben erg ons best gedaan om een collectie te krijgen die aan alle wensen van de echte liefhebbers voldoet.

Fred wij vonden het erg gezellig en hopen snel nog eens met je te meeten!

Groetjes
Pyromaniac21
Top Vuurwerk Rotterdam

Dus alles wat nu op de site staat is ook echt de collectie, er komen dus geen nieuwe producten meer bij?

Mooie site trouwens:)

Na het zien van de Zena demo, komt er misschien nog wat bij, ook als er veel vraag is naar een artikel van een leverancier die wij hebben kunnen we er nog voor kiezen de collectie aan te vullen.

Dit is wel de collectie die wij voor ogen hebben, grote veranderingen zullen er niet meer komen.

Bedankt voor het compliment, normaal laten de ''oncomplete'' site nog niet openstaan voor bezoekers, maar in dit geval was het best leuk. We zijn er nog druk mee bezig!

Groetjes.

Goedemorgen Grolsch,
we gaan het er even over hebben, ik geloof dat er best veel vraag is naar de pakketten.

Verder hebben we ons assortiment uitgebreid met de volgende Zena cakes:
- Palm Assortiment
- Spinning Salute
- Golden Willow + Brocade Crown
- Tequila
- 750sh. Spanish Storm

Met vriendelijke groeten,
Top Vuurwerk Rotterdam

Vorig jaar een soort antie reclame gemaakt, we kregen er erg veel goede reacties op: Vuurwerk is troep, nadat je het hebt afgestoken.

Foto-ZYE87AQF.jpg

Nog een foto van onze gevel, de licht bakken waren **under construction**

Foto-3UTKRQSL.jpg

Folder was afgekeurd door de reclame commisie he;)

Ik zou hem even ofline houden, we zullen een aantal van die folders bewaren voor de mensen die in onze winkel komen.

Haha, die poster, geniaal bedacht, trek je zeker wel klanten mee ja, prachtig! :D

hij was eigelijk voor de tegenstanders van vuurwerk bedoeld

vuurwerk moet mogen vinden wij maar je moet er wel goed en verantwoord mee om gaan

(wij stapelen ze op elkaar en dan afsteken van onder naar boven of was het anders om weet het niet meer)

Folder was afgekeurd door de reclame commissie he;)

Ik zou hem even ofline houden, we zullen een aantal van die folders bewaren voor de mensen die in onze winkel komen.

Die folder klonk erg tof en uniek :cool: Als je er één voor mijn folderverzameling apart wilt houden zou dat top zijn!

Mag/wil je al bekend maken wat de slogan van dit jaar wordt? Of is dat nog niet zeker?

Darksoul, iedereen mag mee denken, zet neer wat je gaaf lijkt, en misschien komt het op onze reclameboorden. Vorig jaar was het ''een jaar wachten waard'' en ''vuurwerk is troep''.

Back
Bovenaan