Tokyokido

titanium

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 02499
Artikelnaam: Tokyokido
Netto kruitgewicht: 1958.8 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: 100 schots 30mm compound van 4 cakes. 2 W-cakes en 2 I-cakes, die in een gaaf tempo heldere lichtblauwe en rode sterren schieten.
Max. tube diameter: 30mm
Tijdsduur: 54 sec.
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid: 1
Adviesprijs: €139,5
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet.nl

02499_tokyokido.jpg

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
China filmpjes van de lesli boxen zijn echt steengoed dit jaar. Ben benieuwd naar de demo's filmpjes dit jaar.

Het is is wel single effect, maar wel leuk uitgevoerd zo.

Pff, wat een bak!
Misschien nog wel beter dan het China-filmpje! Gigantische blink effecten met bloedrode sterren. Deze heeft alle verwachtingen waargemaakt en misschien wel overtroffen. Misstaat zeker niet in een show, maar ook los geschoten is het genieten!

Zo de kneiter, dees doet het inderdaad beter dan de bekende china video!! Interessant show-product!

Mooie bak dit, zeker die waaiers vind ik ik zeer mooi en groot overkomen. Wat is trouwens de prijs van deze bak in Duitsland?

Eentonig qua effect, maar laat ik dit effect nu juist heel erg mooi vinden.

Echter, de prijs en een principekwestie houden me tegen deze op de lijst voor volgend jaar dit plaatsen.

Het effect en de verschillende schietrichtingen zijn perfect, maar als dit en sample is... de blinksterren worden namelijk volledig kapot geslagen. Ik ben benieuwd wat er als winkelversie overeind blijft.

In de naam van de video staat echter wel het woord "Muster" wat sample betekent. Liefst had ik dan productie gezien.

Durf wel te zeggen dat de productie weinig tot niets onder doet aan de sample, afgaand op de Duitse video.

Laatst bewerkt:
Ontzettend brute box dit hoor, lekker tempo aan het einde en de effecten zijn erg vol uitgewerkt. Dikke topper!

Inderdaad een zeer dikke box, erg gaaf uitgevoerd hoor. Eens kijken of we die ergens tegenkomen dit jaar.

Dat ziet er wel weer heerlijk uit hoor! Hopelijk komt die ergens in de freakactie, Lesli is daar helaas weinig in te vinden vind ik.

Back
Bovenaan