Titanium Thunder

Hoe zit het nu met deze. Is dit nog wat

Volgens ons niks mis mee.
Tuurlijk kan het altijd luider/harder......echter zijn we nu eenmaal aan de 120db gebonden ( net als ieder ander land wat het CE ingevoerd heeft.
Zover wij vernomen hebben in ieder geval verbeterd tegen de 2015 batch met blinkers.

gr
Evolution Fireworks

Start dan een aantal verkooppunten net over de grens met knalcakes die wel CE goedgekeurd zijn én met een Nederlandse handleiding. Zo kunnen wij ze gewoon zelf ophalen en kunnen ze ons niks maken.:idea:

Moet zeggen dat deze vrijdag toch lekker knalde tijdens de finale bij Orthen

Na mijn mening is dit ongeveer de luidste knalbak die te krijgen is op dit moment in Nederland.
De eindsalvo is terug geschroefd pmdat de keuring niet anders toe laat. Maar de gewone salutes zijn gewoon snoei hard!

Waarom zou je dan een 'finale' in de cake doen? Dan kan je beter de cake op een normale schietwijze door laten gaan. Zoiets doet namelijk juist afbreuk aan een product.

Is het niet een idee om hem andersom af te steken en dan 2 tegelijk? Dan begin je dus met de zachte finale, en eindig je aardig lekker toch? Gaat deze trouwens harder dan de knockout cakes?

Deze als eerste om 18:00 afgestoken. Vond hem wel leuk, knalde redelijk. Tempo had iets hoger gemogen en het is ontzettend zonde (maar wel begrijpelijk) van de finale.

Ik had hem in een showtjuh verwerkt en hij ging gelijk met de Crackling Cry. Of de crackling was zeer vet en goed aanwezig of de knallen waren minder dan ik had verwacht. Maar in het geheel was de show wel geslaagd, daar ging het uiteindelijk om. ( vond de blue thunder, die ik een paar jaar geleden had vetter als ik me dat goed kan herinneren.

Ondanks de sterren in de ti boeketten zijn de burstklappen nog snoeihard! Deze werd per 7 geschoten in de finale van de demo van Vuurwerkshop7Kamp.

Vanaf 00.10 zie je ze voorbij gaan. Ik denk dat de salutes minstens zo hard zijn als bij de eerste versie!

Ondanks de sterren in de ti boeketten zijn de burstklappen nog snoeihard! Deze werd per 7 geschoten in de finale van de demo van Vuurwerkshop7Kamp.

Vanaf 00.10 zie je ze voorbij gaan. Ik denk dat de salutes minstens zo hard zijn als bij de eerste versie!

Snapte er ook weinig van. Puur op de effecten gebaseerd leek het de 2014 uitvoering te zijn (met die storende sterren en laffe burst). Maar de burst van gisteren strookte daar niet mee. Sterker nog, die was gewoon prima. Dus wat (lees: welke versie) hier nu daadwerkelijk gebruikt is, is mij onbekend. Het risico met dit product is in ieder geval te groot gezien de geschiedenis...:angry: Dure waaier met sterk wisselende kwaliteit. Maarja, als 'ie nou altijd zoals gisteren zou presteren zou ik er minder problemen mee hebben.

Back
Bovenaan