Titanium Thunder

Dit is toch wel de ultieme finale cake. Jammer dat geen enkele importeur zo'n cake als laatste in een combibox verwerkt. Deze als laatste cake in de Hardstyle bijvoorbeeld :p

Wacht geduldig af zou ik zeggen.
Voor volgend jaar hebben we al zeer leuke dingen op papier staan:angel:

gr
Evolution Fireworks

Hoeveel gaat de 2015 versie kosten, en is deze weer in ere hersteld (meende niet zulke goeie reacties te lezen over de 2014 versie?) Deze 2015 versie ziet er iig top uit!

Hoe kan ik zien of ik een 2015 heb, geldt ook voor andere producten die vernieuwd zijn bijv. Blue Thunder, etc. of moet ik op het etiket kijken voor het productiejaar? Als ik bestel of naar de winkel ga wil ik er zeker van zijn dat ik een goeie versie (2015) heb en niet 2014! Sowieso dat de winkelier mij kan garanderen dat ik de vernieuwde versie heb en niet uit de restpartij krijg van 2014! Met alle respect, maar we weten allemaal dat die niet de beste versies waren!

Op het etiket staat sowieso het productie jaar.
En ik neem aan dat wanneer je het bij een winkelier aan geeft dat je 2015 wil hebben dat (waar mogelijk) de winkelier aan dat verzoek zal voldoen.

We leveren alleen nieuwe batch uit.
Oude voorrad is er niet meer.

En de nieuwe zijn natuurlijk te herkennen aan de opvallende witte transport verpakking:D

Gr
Evolution Fireworks

hier nog een filmpje van 2 stuks.
(3x raw whistler + 2x Ti Thunder + 8x happy thunder Q

Leuk om te zien dat de politie goed vuurwerk blijkbaar ook kan waarderen. In het licht van de happy thunder Q zie je ze rechtsonder in beeld staan. :D

Machtig mooie bak dit. Hoop 'm dit jaar ook te bemachtigen.

Back
Bovenaan