Titanium Thunder

@ Marchel

Ik ben, en vermoedelijk meerderen met mij, toch wel erg benieuwd naar de 2015 batch van deze bak (alsook de rest van de Thunderstorm lijn). De geschoten variant bij Ano líjkt inderdaad die van 2013 te zijn. Wanneer kunnen we de 2015 batch in het land verwachten?

@ Marchel

Ik ben, en vermoedelijk meerderen met mij, toch wel erg benieuwd naar de 2015 batch van deze bak (alsook de rest van de Thunderstorm lijn). De geschoten variant bij Ano líjkt inderdaad die van 2013 te zijn. Wanneer kunnen we de 2015 batch in het land verwachten?

Hallo dabombe.
Door diverse redenen zijn onze containers net als bij meerdere importeurs later.
De ETA is 17-12

Gr
Evolution Fireworks

Heb karton besteld bij Vuurwerk Huizen zeer benieuwd naar hoe die presteert de nieuwe 2015 batch. Hoop oorverdovend goed...

Denk dat ik de 2015 versie had, durf ik niet zeker te zeggen. Maar die was bagger helaas.

Rare blink boeketjes met een slappe burst.

Ik verwachtte een cake die in +-9 seconden leegschoot. Ook vond ik de knallen niet super. Niet slecht, maar toch niet waarvoor ik hem besteld heb. Volgend jaar dus waarschijnlijk niet meer.

Ik verwachtte een cake die in +-9 seconden leegschoot. Ook vond ik de knallen niet super. Niet slecht, maar toch niet waarvoor ik hem besteld heb. Volgend jaar dus waarschijnlijk niet meer.

Volgende keer alles even goed doorlezen.
Dan had je geweten dat deze langer dan 9 seconden zou duren.
Dan had je beide fuses kunnen gebruiken en was het waarschijnlijk wel goed geweest.

Gr
Evolution Fireworks

Volgende keer alles even goed doorlezen.
Dan had je geweten dat deze langer dan 9 seconden zou duren.
Dan had je beide fuses kunnen gebruiken en was het waarschijnlijk wel goed geweest.

Gr
Evolution Fireworks

Ja ik beken eerlijk dat ik uit was gegaan van het filmpje op de site en de box zoals ik hem kende van het forum van voorgaande jaar/jaren. Goede les voor volgende keer om forum beter door te lezen 😁

Potverjandorie.... Ik had er 6 van in mijn finale. Prima knalcake op zich, niet denderend hard maar het tempo en de waaier maakt het spannend.

Maar wat deden die blinkers daartussen, wat een afbreuk!!!!

Ik had deze (2 stuks) als finale voor mijn project, wat was dat een teleurstelling.
Slappe burst, slap tempo (trager dan op de demo's en productie filmpje)en allemaal blinkers.... die blinkers redde het einde nog enigzins, dat dan weer wel.

Ik heb inmiddels een filmpje van de daadwerkelijke productie en laat deze zien samen met de sample geschoten in China om te tonen aan onze fabricaten.
Duidelijker is volgens mij niet mogelijk.

Gr
Evolution Fireworks

Back
Bovenaan