Tips voor/van dealers gevraagd!

• Topic starter Topic starter wim
  • Startdatum Startdatum
Hi Wim, geen idee of wij je morgenavond nog gaan zien dus daarom toch nog maar even een vraag via deze weg: bij Lucky kun je rondom terecht. Vanaf welke kant wordt er geschoten? Is dat gezien vanaf de grote weg aan de achterkant van Lucky? Dus dan kun je het beste vanuit Rijssen de eerste weg rechts na Lucky afslaan en daar ergens gaan staan (Galvanistraat)? Of....

ik weet het niet zeker maar ik denk inderdaad de parkeerplaats van Lucky. Vorige keer werd hier ook een show gehouden.

!@#$% het gaat mij niet lukken om die kant op te komen, mijn vrouw had een afspraak met een vriendin staan... lekker verhaal, nu kan ik nog die nieuwe producten van Rubro niet zien.
Hopelijk geven de filmpjes een juiste weergave van de effecten en bursts!!

Sorry Wim, was er graag bij en had graag even de hand geschut. In ieder geval have fun daar en maak mooie pics and movies voor de thuis blijvers mannen.

Iedereen die gaat een fijne avond gewenst.

En de mannen achter Rubro: succes gewenst met de demo, dat alles voorspoedig mag verlopen.

Grtz

veel plezier vandaag allemaal, ik hoop stiekem dat ik vanavond al wat beeldmateriaal kan bekijken over nieuwe producten !:)

ik weet het niet zeker maar ik denk inderdaad de parkeerplaats van Lucky. Vorige keer werd hier ook een show gehouden.

Als wij op de Galvanistraat moeten staan, wordt het dan niet lastig om te filmen? Staan bomen tussen de weg en de parkeerplaats namelijk.

naamloosope.png

Dat was mij ook al opgevallen! Wim is er echter van overtuigd dat we het daar prima kunnen zien...

De situatie zoals op het plaatje is niet meer zoals het is. Zover ik weet is het prima te bekijken via die kant!

Het duurt nog een paar uurtjes, maar even een tip voor de mensen die via de A1 uit de richting Apeldoorn moeten komen: er is een zwaar ongeluk t.h.v. Deventer/Bathmen met een vrachtwagen gebeurd en de A1 zit daar op dit moment in de richting van Rijssen dicht! Hou de verkeersinformatie in de gaten zou ik zeggen, er zijn omleidingen maar die kosten veel extra tijd!

Kan er helaas niet bij zijn, het was anders op fietsafstand geweest.
Had graag jullie willen ontmoeten... een andere keer dan maar.:)

Wacht met smart op filmpjes en hoe de 4 seasons bevalt.

Timo

Back
Bovenaan