Tips voor/van dealers gevraagd!

• Topic starter Topic starter wim
  • Startdatum Startdatum
43 km en 39 minuten rijden vanuit zwolle. Klinkt alsof ik hier een poging voor moet wagen om bij te zijn. Ik zal me vrouw eens lief aan kijken.

greetzz

Het ziet er inmiddels qua weersvoorspelling in Rijssen een stuk beter uit voor a.s. dinsdag: fris maar droog met zelfs opklaringen en een klein beetje wind.

Wijst het zichzelf waar je het beste kan gaan staan/zitten of heeft iemand nog tips? Misschien Wim of VWC'ers die vorig jaar zijn geweest?

Ennuh Wim, het wordt nogal een lange zit van een paar uur. Heb je wat terrasstoelen en een drankje voor ons geregeld offuh... :)

Ik ben inderdaad ook wel benieuwd hoe laat het begint voor de mensen van hier. Dus niet de genodigden, maar de "freaks".
Want ik kom graag maar ben nog nooit geweest, dus weet niet hoe en wat.
Voordat ik straks in het verkeerde gedeelte sta.
greetzzz

Ach als je gewoon naar het aangegeven adres gaat kan er weinig misgaan Tjopper :)
Wijst zichzelf.
Het is echter wel vervelend als je er anderhalf uur van te voren al staat, dus ben ook wel benieuwd naar het antwoord op de vraag van Yanick.

Gaan er mensen filmen? Anders moet ik mijn High-tec camera nog even afstoffen en op zoek naar een geheugenkaart :)

Heb Wim enkele dagen mooi een PM gestuurd over eventuele verkooppunten in het zuiden. Denk je dat 'ie mij geantwoord heeft? Jezus.. hij heeft blijkbaar al genoeg ideeen van mensen ontvangen dat íe nog niet eens meer de moeite neemt om te antwoorden.

Foei Wim, daar maak je geen vrienden mee. :(

Grizmo, ze worden zeker weten in behandeling genomen hoor. Wim heeft het gewoon druk en kan niet alle PM's beantwoorden (volgens mij krijgt hij er écht veel :p ).

Gewoon afwachten, als er een dealer tussen zit die op Rubro overgaat zul het het vast wel horen :)

Heb Wim enkele dagen mooi een PM gestuurd over eventuele verkooppunten in het zuiden. Denk je dat 'ie mij geantwoord heeft? Jezus.. hij heeft blijkbaar al genoeg ideeen van mensen ontvangen dat íe nog niet eens meer de moeite neemt om te antwoorden.

Foei Wim, daar maak je geen vrienden mee. :(
Tot nu toe heeft iedereen nog een bericht terug gehad!!!1

Sorry is er langs gegaan.
maar als het iets opleverd hoor je van me.

Gr Wim rubro Vuurwerk Nederland

Even over morgen, rond 21.00 uur gaat het vuurwerk de lucht in.

Je kunt gewoon naast de schietplek op straat/stoep staan, en het is daar goed te zien te filmen enz.
Idd 19.30 uur is voor de dealers ook na de demo is het trouwens besloten.

Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland.

Laatst bewerkt:
Hi Wim, geen idee of wij je morgenavond nog gaan zien dus daarom toch nog maar even een vraag via deze weg: bij Lucky kun je rondom terecht. Vanaf welke kant wordt er geschoten? Is dat gezien vanaf de grote weg aan de achterkant van Lucky? Dus dan kun je het beste vanuit Rijssen de eerste weg rechts na Lucky afslaan en daar ergens gaan staan (Galvanistraat)? Of....

Back
Bovenaan