Tips voor het fotograferen/Filmen/aankoop

Je zal er een stuk langer mee kunnen filmen, alleen mij is gewezen op het feit dat zo'n harde schijf bewegende delen bevat...dus zou ook sneller defect kunnen raken...

maar nu is mijn vraag, is de HFM36 ook mooier in kwaliteit dan een cam van een goedkopere prijs (zoals de HF200)

En de HFM36 is zonder harde schijf, maar met een intern geheugen. Daar gaat mijn intresse zowiezo naar uit, anders wordt het me echt té duur....

Het zit niet mee! De hf200 is een oud model!
Ze hadden een ander model maar die is ook ruim 100 euro duurder
de hfm36
of de hfm31 (deze is met harder schijf dus nog duurder)

Maar is de HFm36 ook daadwerkelijk een stuk beter?

kijk op tweakers of kieskeurig de hf20 is nu goedkoper dan de hf200 ik heb hem ook gekocht

Bedankt, dat is de enige site die ik ook had gevonden alleen ken ik me daar niet aanmelden om de één of andere redenen.

Uhmmm wazig, ik kan er nu ook niet inloggen ..... vreemd verhaal daarzo. Maar zonder dat je bent aangemeld kan je wel alle topics lezen, je kan dan alleen niet potsen, ik weet niet als je dat ook wilt. maar qua info kan je genoeg vinden daarzo.

Vandaag de Canon EOS 550D Besteld + 8 GB Extreme III 30mb/s kaartje.
Echt een goede deal, al zeg ik het zelf. hij was slechts 1 dag te koop voor 630 euro en dat is inclusief EF-S 18-55 IS lens!

Nu was ik nog op zoek naar een "goed" statief om te filmen (budget +/- €100),
dus redelijk hoog, vloeiende beweging voor te filmen (oliekop?)
en bovendien ook op zoek naar een netstroomadapter.. De enige die ik kan vinden kost 69 euro.. dit moet toch goedkoper kunnen?

Hopelijk heeft iemand een tip voor het statief en/of de netstroomadapter.

Vast bedankt

Laatst bewerkt:
Is dat statief inclusief die soepele oliekop, aangezien er bij andere sites onder staat: Andere klanten kochten ook en dan stond er als product die oliekop die je op de afbeelding ziet maar iig vast bedankt

Ook ik heb mijn nieuwe aanwinst vanmiddag binnen gekregen,
de Canon EOS 550D, Nog niet veel mee gespeeld maar ik kan nu al zien wat een pracht apparaat dit is

wie gaat rtl benaderen over een vuurwerk soapserie :p , we kunnen met al deze spullen zo een tv zender / programma gaan maken :p

iedereen heel veel plezier met de nieuwe spullen !

Ik ben heeeeeel erg benieuwd naar jullie beiden filmpjes/foto's!
Vooral ook naar het filmen van die Canon 550D.

Ik twijfel nog steeds tussen verschillende producten, en enkele daarvan zijn de produkten die jullie nu aangekocht hebben. Ik hoop dat jullie snel wat beelden van de producten plaatsen.

Wat ik mij vooral afvraag is hoe de Canon 550D qua filmen uitpakt, en of je het geluid van de lens nu echt zo hoort tijdens het focussen zoals men beweert op verschillende sites. Dat is een van de grote twijfels die ik daarover nog steeds heb.

Ik ben eerst goed de functies aan het uitzoeken voordat ik echt op pad ga, maar zodra ik wat knaps heb kunnen fotograferen of filmen zal ik het hier plaatsen :angel:

Ik ben nu ook al enkele weken bezig met een filmcamera voor het vuurwerk. Nu ben ik bezig met een zeer fraaie camera voor een goede prijs.

Sony HDR-HC1 HDV Camcorder, nieuwprijs was onder de 2.000 dollar, maar zegt niets over de kwaliteit natuurlijk.

Zijn er dingen waar ik echt rekening mee moet gaan houden?

Sony-HDR-HC1_vanity(1).jpg

Back
Bovenaan