dj-firework
VWC lid
Ik ben op zoek naar een camera van maximaal 250 euro.
Heeft iemand tips?
Heeft iemand tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heeft iemand tips?
Heeft iemand tips?
Ik ben opzoek naar de canon hv 20 of een vergelijkbare cam. Mijn budget is ongeveer €250. De camera moet de mogelijkheid hebben om een externe microfoon aan te sluiten.
Op marktplaats is deze cam niet te koop. En wordt niet meer in de winkel verkocht.
ik wil me toch bezig gaan houden met het fotograferen van vuurwerk en omdat een spiegelreflex niet te betalen is voor mij denk ik er aan om een leuke superzoom / bridge te kopen. Nu wil ik wel weten of zo'n camera wel geschikt is om vuurwerk te fotograferen?
ik heb zelf op dit moment de Fujifilm Finepix S2000 HD of de Fujifilm Finepix S1500 op het oog
Even denken.....
tjah wat is handig waar je bij moet oplettten
1= Standbytijd
De standbytijd van je accu, je kan er natuurlijk een 2de bijkopen, maar die prijzen zijn best uitlopend per merk.
2= Geheugenkaarten
Wat voor type geheugenkaarten gebruikt de camera, hiervoor geldt het zelfde als wat hier boven staat.
3= Type bestanden
In wat voor bestand slaat je camera het filmpje op ? is dat bijvoorbeeld avchd ? let er dan op dat die bestanden meestal vrij groot zijn, en dat niet elke gemiddelde computer deze bestanden ook aan kan.
4= afspelen of bewerken
wat ga je met de filmpjes doen ? enkel alleen uploaden of wil je ze ook gaan bewerken ? let dan ook dat de software die je gebruikt ook compatible is met het gemaakte bestandsformaat.
5= pal/ntsc
let er op dat de camera filmt in PAL en niet in NTSC , aangezien pal de standaard is in nederland, over het algemeen zal je zoiezo zien dat de meeste cams in nederland pal zijn, dus dit zit wel goed, maar let er wel op als de camera bijvoorbeeld via een buitenlandse webshop koopt.
6= accessoires
Kijk ook naar de toekomst, wat wil je er evt later nog gaan bijkopen ? extra lens, statief, accu, afstandbediening, microfoon. Wat zou dat allemaal extra gaan kosten ? en heel belangrijk kan je camera dat allemaal ?
Zo........ hopelijk heb ik me steentje weer bijgedragen. en neej ik weet ook niet alles, dus Correct me if I am wrong
Gr stefan
ik wil me toch bezig gaan houden met het fotograferen van vuurwerk en omdat een spiegelreflex niet te betalen is voor mij denk ik er aan om een leuke superzoom / bridge te kopen. Nu wil ik wel weten of zo'n camera wel geschikt is om vuurwerk te fotograferen?
ik heb zelf op dit moment de Fujifilm Finepix S2000 HD of de Fujifilm Finepix S1500 op het oog