Ik wil zelf een 00:00 show gaan neerzetten hier in de straat. Ik denk dat ik sowieso wel wil eindigen met 2x de Royal Powerbox van Rubro Vuurwerk (is aan de omschrijving te zien een knalblok). Ook de fluitbak Marsian Attack (B&W) wil ik gaan verwerken in m'n show, ik weet alleen niet goed waar precies. Ik zat te denken aan het einde, maar ik weet niet goed hoe ik moet inschatten wanneer de Royal Powerbox en de Marsian Attack tegelijk klaar zijn, ik ben bang dat straks de ene cake klaar is en de ander dan nog een halve minuut doorgaat. Zoiets zou erg jammer zijn.
Verder wil ik gewoon advies over welke cakes jullie adviseren voor m'n show en een leuke opbouw. Met wat Flashing Diamonds, Romeinse kaarsen en Crackling Tails beginnen lijkt me wel een goed idee, maar welke cakes kun je daarna het beste gebruiken?
Dit is de winkel waar ik ga bestellen:
http://www.vuurwerkcentrale.nl/winkel/index.html
En dan met 2x de Royal Powerbox en zeker 1 Marsian Attack van 44,95 hou ik nog zo'n 400 euro over. Zouden jullie me misschien een beetje kunnen helpen?
EDIT: Ik heb zowel visco als quickmatch tot mijn beschikking, misschien dat dat ook nog helpt.