Tips/advies voor jouw show

Wat ik dit jaar ga doorlonten in 1 project:

Intro:

60x Thunderkings
2x Heavy 4(2 potjes achter elkaar)
2x Battle

Tussenfinale(gelijktijdig):
4x Big shot
10x Thunderking

Verder:

2x Color Break
2x Red Shadow
10x Thunderking
1x 3 Stars
1x 4 Space

SemiFinale(gelijktijdig):
3x Stars over Paris
3x Fire Surfer

Verder:
1x Brilliant Box (dynasty)

Finale(gelijktijdig):
6x Panter + 3 x Sniper

In totaal; 864 euro
Gelukkig is dit een buurtshowtje! en hoef ik dit niet geheel uit m'n eigen zak te betalen!

Iemand daar iets nog op te zeggen??
Leuk showtje

Het project dat ik in gedachten heb is tot nog toe het volgende:

Het begint dus met 16 fontijntjes
Dan 9 draaizonnen
Dan 12 fontijnen
Dan 2 w-shape potten
Dan 2 500grammers, I shape
Dan 2 w-shape potten
Dan 2 w-shape potten
Dan 1 I-shape pot
Dan 2 w-shape potten
Dan 9 thrillers overlappend gelont

Ik denk dat ik er voor kies om het per 2 ofzo te ontsteken, zoals ik het getekend heb. Aangezien het vervoerd moet worden in de auto, en ik wil de veiligheid inbouwen dat ik het kan stoppen wanneer ik wil.
Dit door de omgeving.

Is dit mogelijk zoals ik het nu getekend heb?

Laatst bewerkt:
ik wil nog een projectje maken van 20 euro voor rond 10 uur. Wie kan mij een beetje helpen. Ik gebruik alleen legaal vuurwerk en wil graag een mix van knal, sier(zowel multishot pot als fontein), en fluit.

Ik zat te denken om te beginnen met 6 thunderkings als opening, daarna wat romeinse kaarsen die tegelijk met 72 babypijltjes met fluit afgaan. Tussen de gekleurde ballen en de fluittonen nog een paar knallen door. En als afsluiter 12 thunderkings samen met een multishot van hooguit 10 euro. Zat te denken aan de excelence eclipse.

Zou dat een leuk effect geven?

iemand tips waar je het beste de lonten aan het viscolont kunt maken? (ijzerdraad touw enz.)

Ik zweer persoonlijk bij dun katoenen naaigaren. Dat kan je snel en gemakkelijk om de twee lonten heen wikkelen. Het zit dan echt MUURVAST, en brandt (omdat het katoen is) gewoon probleemloos door. Gewoon constant doorwikkelen, niet steeds knoopjes leggen.

Back
Bovenaan