Thunderstruck

:shocked:ik vond de mijne ook niet zo heel denderend eerlijk gezegd. de buurman stak tegelijk met deze een sierpot af van cafferta welke weet ik niet maar de thunderstruck kwam hier niet boven uit?:bonk:

Ik ken geen cake met een hardere burst dan deze in Nederland. Dit is gewoon een pracht aanwinst en vooral met die prijs. Ik wil hier zeker een karton van, met een lekkere korting betaal je hier net 10 euro per stuk voor.

Beste knalcake van 2011 zonder twijfel. Keiharde burst en dat voor 18 euro ? geen geld. Komend jaar ook weer meerfout aanwezig in de collectie. Dit jaar had ik ze ook 9 keer :)

Ik ben er speciaal voor naar veenendaal gereden om er een paar te halen. Het was het reisje zeker waard! Een karton voor op de wenslijst 2012/2013

Ik ben ook helemaal enthousiast over deze cake. Knalde de silver salute er uit (heb bombettes los getest). Het siereffect van de silver salute is natuurlijk mooier, maar dit is sowieso de beste knalcake van NL, in ieder geval qua prijs/kwaliteit-verhouding.

Thunderstruck 2 keer gewonnen in de verzin een naam... wedstrijd.

Heerlijke salvo bak met zonder meer de hardste klappen van alle NL knalcakes.
Voor net geen 18 Euro een dikke topper!!!

Ik ben ook helemaal enthousiast over deze cake. Knalde de silver salute er uit (heb bombettes los getest). Het siereffect van de silver salute is natuurlijk mooier, maar dit is sowieso de beste knalcake van NL, in ieder geval qua prijs/kwaliteit-verhouding.

Het zijn beide toppers en zullen allebei niet misstaan in de collectie. Als je het goed wilt doen neem je ze beide, de Thunderstruck voor overdag vanwege het gebruik aan "sier" en de Silver Salute voor als het donker is.

img_2332.jpg

kwa prijs gaat Hardix dit winnen!
Kwa knal is het gissen..
Het verschil is zo minimaal!
Ik zou het wel weten!

Zolang de prijs gelijk blijft, is het een topproduct voor een topprijs. Ik vind eerlijk gezegt dat je niet meer moet en hoeft gaan te betalen voor een cake waar vrij weinig effect erbij aan zit. De silver salute is wat duurder maar dan krijg je ook een goede mine met ti boeketten. Zodra deze duurder word ga ik hoogstwaarschijnlijk voor de silver salute.

Zolang de prijs gelijk blijft, is het een topproduct voor een topprijs. Ik vind eerlijk gezegt dat je niet meer moet en hoeft gaan te betalen voor een cake waar vrij weinig effect erbij aan zit. De silver salute is wat duurder maar dan krijg je ook een goede mine met ti boeketten. Zodra deze duurder word ga ik hoogstwaarschijnlijk voor de silver salute.

Hij wordt wel duurder, btw gaat naar 21%. :D
Maar dat is over al het vuurwerk natuurlijk!

Deze salutebak ging vanavond bij de demo in Zoetermeer harder dan de Silver Salute en Big MC Thunder- achtige blokjes. Verschil was goed waarneembaar.

Deze salutebak ging vanavond bij de demo in Zoetermeer harder dan de Silver Salute en Big MC Thunder- achtige blokjes. Verschil was goed waarneembaar.

Is hier dan misschien de 2012 versie afgeschoten, ik vond hem vorig jaar namelijk gelijk overkomen met de silver salute, ik schoot ze achter elkaar af namelijk. Ieder geval positief nieuws.:D

Deze bak vond ik persoonlijk erg indrukwekkend. Leek inderdaad harder te gaan dan z'n concurrenten op de demo in Zoetermeer. Vooral de Big Mc Thunder was belabberd in vergelijking.

Back
Bovenaan