Thunderstruck

Ik zou gewoon 12 16 schots en 6 36 schots.
Dan heb je tenminste een leuke mix aan knalpotten.
Ik haal ze bij pyrovoordeel.nl met een korting van 20%
Zeker te doen dan:)

zo langzamerhand kunnen we belgie laten inburgeren ;p

zoon beetje alle cakes knallen nu harder in Nederland......

MAAR.. belgie heeft dit nu ook in de gaten. hun mogen nu ook weer meer per tube en per pot het aantal gram.

Ik hoop dat nederland het nu ook weer verhoogt tot bijv 700 gram en dan 30 gram per tube:P 35 mm doorsnede :D

wie weet komt het ooit

Laatst bewerkt:
Gezien bij Valk Vuurwerk in Nijverdal, andere setting dan demo Hardix, maar duidelijk zeer harde knallen nog en in de straat klinkt dat dus nog beter! Topper, zeker aan te raden, tempo is prima, lekker rammen! :D

Hij is goed hard. Vooral fel hard. Maar absoluut niet harder dan de SS, NM/SB.
Het is dat deze in flink wat meer salvo's schiet, maar eigenlijk vind ik het tempo te hoog.

Voor de prijs zeker een topper, maar als je meer geld te besteden hebt en écht het hardste wilt, dan moet je toch voor de knalcakes van Wolff gaan.

:bye:

Persoonlijk vind ik de ss niet harder gaan wel doffere knallen. Ik vind dit een topper

Gisteren bij Herwijnen kreeg ik ook niet echt het idee dat de SS harder ging. De Thunderstruck heeft fellere klappen, waardoor de ervaring toch anders wordt. Het is zeker een aanrader.

Deze is misschien ook leuker voor overdag, omdat hier het effect minimaal is. Bij de SS heb je nog die mine en de TI-salute.

Hallo vraagje. is dit de hardste salut blok in nederland? zo niet wie kan me vertellen welke dat wel is?

al vast bedankt :)

De vraag 'wat is het hardste knalblok van Nederland' wordt door veel mensen gevraagd, maar elke keer wordt het zelfde antwoord gegeven: Je kan het niet zeggen, aangezien elke cake weer een ander geluid heeft en je altijd in een andere omgeving, op een andere tijd, met meer/minder wind enz. enz. geschoten wordt. Ik heb de Silver Salute en de Thunder Struck allebei meegemaakt en ik kan je garanderen dat je in beide gevallen een hartstikke harde knal hebt. Welke harder gaat kan ook ik je niet zeggen, aangezien ik ze niet op de zelfde plek, tijd enz. gezien/gehoord heb.

Jaja, dit was dé knalcake van 2011/2012! Deze knalt echt hard. We hadden hem vergeleken met de hoogmoed en met tears of beauty. De knallen zijn gewoon echt zeer hard en het opbouwende tempo ( in salvo's ) is al helemaal super. Bij de finale ga je echt helemaal los in je straat.

Deze prestatie en dan nog die prijs, maakt dit toch echt voor mij de beste knalcake + de beste prijs/kwaliteit verhouding bij een knalcake.

Zou deze volgend jaar echt in een karton willen. Is absoluut geen miskoop!

Zonder twijfel de hardste van de knalcakes. Wat een heerlijke bak is dit zeg! Komende jaarwisseling zeker weer en dan meer!

Zijn er meerdere mensen die problemen gehad hebben met deze cake? Mbt, dat de lont uitging? Had van de 6 stuks 4 weigeraars :sad: Verder knalden ze wel lekker heftig.

Wat mij betreft ook de beste knalcake van dit jaar.Beste prijs/kwaliteit verhouding doet qua knallen niet onder voor de silver salute en is ook nog eens goedkoper.Hier geen weigeraar.

Nee ik heb nergens last van gehad ik had 6 van deze heerlijke knalbokjes en ze gingen alle 6 prima

Volgend jaar ga ik zekers meer van deze geweldige blokjes halen:D

Geweldig tempo en goed harde droge beuken. Nadeel vond ik wel dat ik de hele dag al de losse Aftershocks had gehoord, dus exact die knal al gewend was, maar dit in salvo's was wel even extra kicken. Kwam bij dat ik even moest wachten op de illegale 100k die 1 straat verderop werd afgestoken, daar was 'ie toch echt niet bovenuit gekomen. Maar goed, heb Silver Salute 2 jaar geleden gehoord en deze doet er (naar herinnering) totaal niet voor onder maar Thunderstruck mist natuurlijk wel de mines en ti-boeketjes. Maar echt heerlijk die droge beuken in salvo, jummie.

Back
Bovenaan