Thunderstorm

als je niet beter wist en deze video zag dan zou je inderdaad zeggen goeie bak! Als je dergelijke projecten maakt dan is dit denk ik een prima keus om erbij te zetten. Heb je grote bakken met dikke burst en je zet deze dan neer dan is het niks!

Vind dit wel een mooi voorbeeld van hoe je vuurwerk kan ervaren! Je kan er alle kanten mee op en dan nog zijn er mensen die zeggen dat vuurwerk nutteloos is en verboden moet worden!

Jesus er was al zeker 3 keer gezegd dat de video een dikke sample was en je koopt deze bak nog steeds? Je kan toch ook een jaar wachten tot er straatfilms zijn? Kan je wel gaan lopen zeiken dat het een afgang is maar ik zie op de films echt een prachtige cake met een mooie mine en prima knallen. Wat knallen betreft hoeven we niets meer te verwachten van salute cakes in Nederland. Siercakes knallen vrijwel net zo hard.

Daarnaast had dit topic voor de jaarwisseling nog geen twee volle pagina's met reacties dus wat loop je nu te zeuren over gehypet? Kijk naar de Zena shell kit en de Mega 6 star assorted! Dat zijn gehypete producten!

Snap zn punt opzich wel, als een siercake iets of wat afwijkt van een sample filmpje dan kan t en vinden we t vaak ok.
Alleen in dit geval scheelt het wel erg veel met het filmpje. De sample film is gewoonweg niet realistisch en kan beter offline gehaald worden, zoals in die film komt deze nooit op de markt.

Te bestellen bij een winkel voor 17,50. Daarvoor al zeker een goede en leuke cake om een paar van te bestellen. Die mijnen alleen al zien er op straatfilmpjes prachtig uit.

Afgelopen jaar had ik deze cake gewonnen bij Breda. Thanks daarvoor! Was een leuke cake :) Knalde harder dan ik verwacht had, maar vooral vanwege het snelle tempo is het echt een eyecatcher. De twee laags mines zijn ook dikke prima. De knal is redelijk hard, maar niet super hard. Knalt ongeveer als een gemiddelde single shot, zou ik inschatten.

ik had er 2 achter elkaar gezet , heel makkelijk te doen door het reserve lont :)

is net wat langer plezier , voor relatief weinig geld .

ik vind dit een aanrader door de Wow factor :)

Dit jaar 3 verwerkt in mijn finaleproject. Je ziet ze op het einde. Heb 'm nog iets sneller gemaakt door hoofd- en reservelonten met elkaar te verbinden. Volgend jaar komt ie er zeker weer bij!

Hier nog een losse thunderstorm van ons tegen schemer aan. Rap dinkie zat ook in de 20 uur en 1 uur show verwerkt.!!

Back
Bovenaan