hardstylboy
VWC lid
Krijg je weer he met zo sample filmpje verdeeldheid is weer groot
Ben ook erg benieuwd
Ben ook erg benieuwd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat een gave mines joh! Echt een interessant bakkie. Zo per 8 heb je een heerlijke finale! Ik prefereer zelfs nog naar 16 stuks ghehe.
Nou wat een afgang zeg. die knallen lijken totaal niet op het demo filmpje . hou wel bij de valk thunderking gaan te minste wel snoei hard x op houden met die China sample filmpjes wordt weer helemaal weer gehypet voor niks
Jesus er was al zeker 3 keer gezegd dat de video een dikke sample was en je koopt deze bak nog steeds? Je kan toch ook een jaar wachten tot er straatfilms zijn? Kan je wel gaan lopen zeiken dat het een afgang is maar ik zie op de films echt een prachtige cake met een mooie mine en prima knallen. Wat knallen betreft hoeven we niets meer te verwachten van salute cakes in Nederland. Siercakes knallen vrijwel net zo hard.
Daarnaast had dit topic voor de jaarwisseling nog geen twee volle pagina's met reacties dus wat loop je nu te zeuren over gehypet? Kijk naar de Zena shell kit en de Mega 6 star assorted! Dat zijn gehypete producten!
Ja praat de boel maar weer schoon Dan moeten jullie ook niet gaan zeuren ,dat er op demo,s dikke samples wordt geschoten en dat wat je als productie totaal afwijkt van de demo,s filmpjes daag, zijn altijd van die sneu figuren als rond is maken ze er nog een vierkant van. Neee zo werkt het niet ventje
Ik heb er persoonlijk geen moeite mee dat er samples worden geschoten. Ik koop bijna alleen oude producten al durf ik soms een gokje te wagen met de wetenschap dat ik er achteraf niet dramatisch over moet gaan doen als hij niet presteert zoals de sample.
De straatfilms die nu ter beschikking komen zijn voor mij voldoende om deze cake in overweging te nemen voor een andere jaarwisseling. Als je slim bent pak je het op dezelfde manier aan. Gewoon niet toegeven aan je fomo en alleen al bewezen spul kopen.