Thunderstorm

Hij is rap, maar krijgt van mij toch een goeie like! Ik houdt wel van dit soort cakes en met meerdere krijg je het juiste geweld! Ondanks de wisselende reacties in dit topic heb ik geen spijt van aanschaf!

Uno!

Trio!

Ik vond dit zeker een aanrader, kort inderdaad maar knalde er wel goed op. En afgelopen jaar voor scherpe prijzen te vinden.

Klinkt goed op bovenstaande film Flutsjah. Vind het nog steeds een heel gaaf product die ik komend jaar zeker wil zien in de straat. Het liefste met meerdere tegelijk zoals op de film van Black Dragon.

Zie dat ik mn foto van deze schatjes nog niet gepost had. Wat een fijne cakes blijven deze en zijn crackling broertje toch. Voor 10-20 euro heb je de perfecte finale voor elke box / projectje in handen. Of een hele leuke opening voor 18:00. En ik vind de knallen écht wel goed hoor. Ik verwacht dat deze der dit jaar weer in veelvoud bij is!

Ps. Sorry voor de OCD'er, ik zie dat de cake rechtsachter verkeerd om staat :wink:

WhatsApp Image 2020-04-03 at 13.07.56 (1).jpg

Komt prima over zo op films zeg, mooi en duidelijk beeldmateriaal allemaal. Kan ook wel op de wish list.

Op zich prima cake dit. Schoot erg snel leeg (perfect als begin/einde van een project). Knal was op zich prima en de mines waren erg dik.

Dit jaar mijn laatste hiervan weg gestookt, echt prima dingen. Voor het geld waarvoor deze soms verkrijgbaar is, kan je hem niet laten staan.

Zou leuk zijn als deze terug op de markt komt en al helemaal met die nieuwe varianten die ze toen in gedachten hadden……

deze afgelopen jaar wisseling nog 5x mogen mee maken. misschien niet de hardste salute cake wel een van de leukste.

Ook ik heb deze dit jaar als afsluiter van een projectje geschoten. Ik blijf het een hele fraaie salutcake vinden. Prachtig de blauwe mine in combinatie met rode tail.

Helaas hoor je niet zoveer meer van het merk Eurostar en heb ik deze thunderstorm met wat broertjes kunnen opvissen uit de bunkers van vuurwerk breda. Heerlijk rappe salute waaier met een kleine mine, dit jaar ook nog de crackling variant klaarstaan.

Back
Bovenaan