Thunderking

Klopt het dat deze te koop zijn bij Haringsvuurwerk? 40st. Voor 10,00?
Twijfel nog ik wil geen zachte knal, maar de prijs is zo mooi

Ik hoop dat ze bij Goes vuurwerk in Werkendam de harde versie hebben! Zijn namelijk maar 9,95 vor 40 stuks.. 400 stuks is 85,-

Maar heren Katan, ik en vriend gaan hier flink wat pakjes van halen.
Hoe weten wij zo zeker dat het dadelijk niet allemaal slechte versies zijn?

Is de restvoorraad hiervan teruggeroepen en worden ze niet meer verkocht?
Of hebben jullie het voor elkaar gekregen alles te verkopen en nu alleen maar goede versies de markt op gooien?

Maar heren Katan, ik en vriend gaan hier flink wat pakjes van halen.
Hoe weten wij zo zeker dat het dadelijk niet allemaal slechte versies zijn?

Is de restvoorraad hiervan teruggeroepen en worden ze niet meer verkocht?
Of hebben jullie het voor elkaar gekregen alles te verkopen en nu alleen maar goede versies de markt op gooien?
Ik weet niet of er nog slechte in omloop zijn, ze zijn echter wel makkelijk te herkennen. De stoppen zijn slecht en er ligt vaak kleipoeder in het doosje ook zitten de voetjes er nauwelijks op. Als je dat ziet kan je dus vragen om een nieuwe bijvoorbeeld.:)

Ik weet niet of er nog slechte in omloop zijn, ze zijn echter wel makkelijk te herkennen. De stoppen zijn slecht en er ligt vaak kleipoeder in het doosje ook zitten de voetjes er nauwelijks op. Als je dat ziet kan je dus vragen om een nieuwe bijvoorbeeld.:)

Je bedoelt dat ik 30 pakjes in de zaak moet controleren? :p
Ik heb daar wel meer te controleren, (grote bestelling van twee man)

Heeft iemand misschien een foto van de ''harde'' versie ik heb er wel een van de ''zachte'' dan kunnen we kijken welke nou zachter is zodat je weet waar je op moet letten als je je bestelling krijgt :p
ja svp dit wil ik erg graag!!!
Jongens ik heb van beide versies nog een pakje liggen. Ik ga denk ik even een vergelijkings filmpje maken voor jullie en de foto's erbij zetten. 1 probleem, me cam heb ik uitgeleend. Dus niet gelijk binnen een paar dagen maar over een niet al te lange tijd zal ik hem hier posten. Weten we gelijk hoe het echt zit!
doe! doe doe doe!!!!! dooeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat ze bij Goes vuurwerk in Werkendam de harde versie hebben! Zijn namelijk maar 9,95 vor 40 stuks.. 400 stuks is 85,-
same man, ik was ook van plan met een maat de 400 stuks bulk te kopen maar als je dan met 85 euro slechte zit :S:S:S:S:S kga ze morgen bellen. btw wie ben jij? miss ken ik je wel, ik ben boris, zat 3 jaar op goese lyceum vwo tweetalig (anderhalf jaar geleden overgestapt op pontes in zzee)

Zojuist mijn bestelling opgehaald, en ik heb direct even eentje getest.
Ik kan je vertellen dat ze zeker hard knallen, als ik tijd heb maak ik nog wel even een filmpje.
:D

Gisteravond een getest, de knal is als vanouds en het titanium boeketje is ook zoals die hoort te zijn hoor! :D

Toppertjes zijn het hoor, 10 pakjes van gekocht en stookmaat van me 20 pakjes dus genoeg van ingeslagen!

Bij mij ziet het er wel allemaal slecht afgewerkt uit :(

Hopelijk heb ik niet de "slechte versie"

Ik heb zelf volgens mij de "harde" versie, en bij mij ziet het er wel redelijk uit. De voetjes zitten muurvast.
Ook is de bombette gestopt met gips :)

Ik upload morgen wel wat foto's van mijn "harde" versie.

hmz die van mij zijn wel goed afgewerkt maar de voetjes zitten niet muurvast wel recht en zo nog niet getest overigens morgen gewoon lekker testen

Top dingen.

Volgensmij heb ik de goede versie. Netjes afgewerkt zijn ze, goede knal en een mooi titanium boeketje. Erg tevreden mee.

20121231-194803.jpg

Hier ook tevreden. Ze gaan niet bijzonder hoog bij mij maar knallen daardoor goed hard. Ti effect is ook erg fraai :)

Hoe hard het voetje vastzit maakt uit dus voor de versie?
Ik heb namelijk van de 12 stuks 1 ding waarvan hij echt muurvast zit...

Lekker lang lont hieraan btw :)

Net een onderkant kapotgetrokken van een thunderking, zo goed zitten ze gelijmd :p

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan