Thunderking

Hoe is deze qua knal en kwaliteit in vergelijking met de Thunder Shock van Cafferata, de Asian Thunder van GBV en de Shock van Wolff?

Deze gaan veruit het hardste!
Als er iemand goede knal bombettes kan maken zijn het wel de fabrieken van Katan.
Zowel de thunderking als whistle thunder queen en de diverse knal cakes van katan zijn allemaal zeker aan te raden.
Eerst vond ik de Binkie van Marijn het hartste knallen.
Echter heb ik afgelopen jaar gemerkt dat de thunder king en de whistle thunder queen harder gaan!
Ik ben Fann geworden van Katans knal werk.

Laatst bewerkt:
iemand foto's van de bulkpack? zou het zeer op prijs stellen als iemand ze kan posten, ben namelijk van plan ze te halen dit jaar.

hoeveel moet een karton ong kosten ?
ik weet de exacte inhoud namelijk ook niet...
en wat houd een bulpack ofzo in, is dat beter ??

De nieuwe verpakkingseenheden zijn 200 pakjes per karton.
De nieuwe Thunderkings heb ik ook al getest... Gaan weer lekker hard!
Hierbij ook een foto van de bulk pakken! In folie verpakt per 10 pakjes! :) Ideaal dus!

20131021_114728.jpg

De nieuwe verpakkingseenheden zijn 200 pakjes per karton.
De nieuwe Thunderkings heb ik ook al getest... Gaan weer lekker hard!
Hierbij ook een foto van de bulk pakken! In folie verpakt per 10 pakjes! :) Ideaal dus!

Bekijk bijlage 14528

heel erg bedankt voor deze foto! hoeveel gaat een karton kosten als ik vragen mag? overweeg om een karton te halen als ze echt goed knallen want 10 euro (prijs vorig jaar) voor 40 stuks vind ik perfect!

Lildancecrew, waar wil je ze gaan halen? Ik had ze ook voor prijzen die jij noemt gezien vorig jaar. Bij Goes vuurwerk in Werkendam

Oké, je was dus erg tevreden begrijp ik? Dan ga ik ze zeker ook halen dit jaar! Hoorde dat sommige mensen hem harder vonden dan de Binkie, of even hard dus hopelijk zit het wel goed. O ja, vorig jaar waren er twee versies in omloop: een goede en een slechte. @Tunderking: Volgens Katan is er dit jaar maar één versie, de goede, in de omloop.

Leendert97

Edit: weet iemand de maten van het ''bulkpack'' ?

Dat zeggen importeurs altijd. Ze zullen nooit zeggen dat de slechte nog in omloop is want dan verkoopt het artikel niet.

Back
Bovenaan