vuurwerkje2013
VWC lid
Deze worden toch nog verkocht?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze worden toch nog verkocht?
Ik weet niet of er nog slechte in omloop zijn, ze zijn echter wel makkelijk te herkennen. De stoppen zijn slecht en er ligt vaak kleipoeder in het doosje ook zitten de voetjes er nauwelijks op. Als je dat ziet kan je dus vragen om een nieuwe bijvoorbeeld.Maar heren Katan, ik en vriend gaan hier flink wat pakjes van halen.
Hoe weten wij zo zeker dat het dadelijk niet allemaal slechte versies zijn?
Is de restvoorraad hiervan teruggeroepen en worden ze niet meer verkocht?
Of hebben jullie het voor elkaar gekregen alles te verkopen en nu alleen maar goede versies de markt op gooien?
Ik weet niet of er nog slechte in omloop zijn, ze zijn echter wel makkelijk te herkennen. De stoppen zijn slecht en er ligt vaak kleipoeder in het doosje ook zitten de voetjes er nauwelijks op. Als je dat ziet kan je dus vragen om een nieuwe bijvoorbeeld.![]()
ja svp dit wil ik erg graag!!!Heeft iemand misschien een foto van de ''harde'' versie ik heb er wel een van de ''zachte'' dan kunnen we kijken welke nou zachter is zodat je weet waar je op moet letten als je je bestelling krijgt![]()
doe! doe doe doe!!!!! dooeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jongens ik heb van beide versies nog een pakje liggen. Ik ga denk ik even een vergelijkings filmpje maken voor jullie en de foto's erbij zetten. 1 probleem, me cam heb ik uitgeleend. Dus niet gelijk binnen een paar dagen maar over een niet al te lange tijd zal ik hem hier posten. Weten we gelijk hoe het echt zit!
same man, ik was ook van plan met een maat de 400 stuks bulk te kopen maar als je dan met 85 euro slechte zit :S:S:S:S:S kga ze morgen bellen. btw wie ben jij? miss ken ik je wel, ik ben boris, zat 3 jaar op goese lyceum vwo tweetalig (anderhalf jaar geleden overgestapt op pontes in zzee)Ik hoop dat ze bij Goes vuurwerk in Werkendam de harde versie hebben! Zijn namelijk maar 9,95 vor 40 stuks.. 400 stuks is 85,-
Bij mij ziet het er wel allemaal slecht afgewerkt uit :(
Hopelijk heb ik niet de "slechte versie"