Thunderbolt

Om even offtopic te gaan, maar wel vanuit het oogpunt van een vuuwerkliefhebber:

Dit lijken mij toppertjes om er een paar van weg te stoken, alleen i.p.v. deze bij een Magnum dealer te bestellen is het wellicht verstandiger om deze bij een Vuuwerk Expert dealer te bestellen. Dan wel onder de naam 'Lightning Thunder' (hetzelfde product). Bij Vuurwerk Expert krijg je er namelijk een gratis cake bij (vanaf €30) en bij Magnum niet :wink: Gelijk de volgende tip: kijk bij Vuuwerk Expert eens naar de 'Mayhem Mine & Blackstone' cakes :)

Bedankt! Heeft me weer wat euro's gekost :p

N I E T NORMAAL!!! Voor mij het product van het jaar! Wat een knallen komen hier vanaf zeg! Heb 8 setjes gekocht, maar als ik dit geweten had, had ik easy, maar ook echt easy een karton ingeslagen! MUST dit in hoofdletters! Film volgt!

Deze was echt fantastisch!! Wat een zieke knal komt ervan af!! Volgend jaar gaat hier veel van besteld worden! Voor mij, ook het product van het jaar!

Laatst bewerkt:
Begin dit jaar nog een aantal van meegepakt bij vwfeestje. Waren toen 2 voor €5. Prima prijs.

Gisteravond nog op de valreep wat setjes besteld met de BF Magnum actie kon ze voor die prijs niet laten liggen want zijn uitloop :holland:

Hier nog een video van deze toppers!
Dit keer hogere kwaliteit en 2 Stuks.
Koop hier zoveel mogelijk van jongens!!

Toch wel blij dat ik hier een kartonnetje van heb binnen gehengeld nu maar hopen dat ze ook echt op voorraad zijn bij de winkelier :yes:

Ben wel benieuwd waar de knal mee te vergelijken is, Junior Jack ( versie 2013 ) van Katan ?

Op de filmpjes klinkt het in ieder geval goed

De knal van deze is gewoon te vergelijken met prima thunderkings van dergelijk kaliber. Vooral de 9 shots tegelijk maakt deze bijzonder en hard. Maar als ik de filmpjes van de Junior Jack 2013 zie, komt dit er geenszins in de buurt en is ook niet te vergelijken.

Heb deze ook nog meegenomen in de losse verkoop door het aantal positieve reacties in dit topic. Ben benieuwd of hij echt zo lekker klapt :D.
IMG_0616.jpg

Edit: Geen idee waarom hij gedraaid wordt geüpload:confused:

Zeer lekkere mini knalcake die all at once er goed op klapt met het kleine kaliber. Inderdaad geen 'Junior Jack' of salute cake knallen die we vroeger hadden maar gewoon prima stookspul voor tussendoor en voor de jeugd als vervanger van thunderkings. De 'je moet dit echt inslaan' is wat overhyped maar slecht is het zeker niet!

Back
Bovenaan