Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

Gisteren weer maar een nieuwe lading bijgekocht. :D

b8y7vdaqzk.jpeg

Die star fountains zijn best prima moet ik zeggen. Afgelopen weekend een pakje gestookt, deden het goed voor cat1. Van de week maar 15 pakjes bijgehaald, meer waren er niet helaas :p

Toen ik langs liep zag ik dat bij de Big Bazar hier net het vuurwerk aan het vullen waren. Stond een doosje of 6 van GBV-Weco klaar. Even later gaan kijken en wat spulletjes meegenomen. 2x Star Fountain, 1x Vulcano Assortiment en 1x Fountain Assortiment.

1F26CEC5-FF37-4F56-9C82-DBDA6897DE4A.jpg paar weken geleden dit al gehaald. Hopelijk over een paar weken nog wat bij halen. Aangezien er hier geen big bazar in de buurt zit

Vandaag langs geweest. Was niets te vinden op de sterretjes en dat sterretjespakket en de lonten en brillen na.

Iemand enig idee hoe snel ze aanvullen en wanneer?

Hier waren ze vrijdag dozen vol aan het bijvullen, dus zal per filiaal verschillen denk ik? Misschien even bij je filiaal navragen?

Lees net dat big bazar op hele collectie 15% korting hanteert door black friday deze week. Vermoed dat het ook voor cat 1 vw geldt aangezien er geen uitzonderingen zijn welke producten niet meedoen

Net ook even fonteintjes ingeslagen, je mot wat. Zal er in een weekje ofzo al wel weer doorheen zijn. Was hier in binnenstad nog meer dan genoeg op voorraad. Lekkere Milka ook :p

Die kleine cones, 8 stuks zijn wel mooi. Stak er net 1 met me zoontje af en was nog verbaasd. Komt een vrij fel en voor cat1 lang durend effect uit. Zeker een aanrader!

Back
Bovenaan