Thunderbolt

Gisteren 20 stuks van opgehaald, bewaar er wat voor volgend jaar ook, leuk om bijvoorbeeld achter de WCKD Six af te steken omdat die geen finale shots hebben

20231229_123633_resized (1).jpg

Wij deden er 2 tegelijk, echt ziek hard! Hoor vooral effe de echo op de achtergrond. Hopelijk maken ze hier een vierkant doosje van zodat deze nog heel lang gekocht kan worden! Echt grappig als mensen dit voor het eerst horen, uit zo klein ding, zo'n kabaal hahaa

Ik heb nog laatste setje in Grunn te pakken gehad, zag ik laatst in mn lopende orders :D maar had er wel heel stuk meer nog gewild; harde beukertjes, zeker zo at once. Elke keer zaten meekijkers ook van wow wtf. Komt met huidige regelmierenneukers nooit weer op de markt helaas :sad:

Hopelijk heeft Magnum nog wat restvoorraad knalde echt goed! Vorig jaar 10 setjes besteld heb er 10 van afgestoken en nog 10 stuks bewaard :thumbsup:

Wat een bazendingen zijn dit joh! Heerlijk spul, helaas alweer uit de handel maar had er voldoende om een leuk project van te maken. Lekkere salutes zitten hierin, verwacht je niet uit zo'n mini potje. Vind ze nog beter dan de corsair thunder, al hebben die natuurlijk een mooi kleurenboeket. Hopelijk inderdaad een vierkante versie hiervan terug op de markt.

Echt leuke dingen dit. Ik moet toch eens wat meer aandacht schenken aan kleine cakes. Zitten echt leuke dingen tussen.

Back
Bovenaan