Thunderation 36sh

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 9301
Artikelnaam: Thunderation 36shots
Aantal Schoten: 36 Schots
Netto Kruitgewicht: ... gram
Effectomschrijving: Volgt
Richtprijs: €22,-
Foto:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Katan Vuurwerk BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is de silver salute van Wolff inderdaad, en ik zag hem zaterdag voor het eerst live.
Aan deze cake hoef je niet te twijfelen.
Hou je van geweld in de lucht, dan moet je zeker deze kopen.

De naam van deze cake is veranderd,om problemen te voorkomen:

De nieuwe naam zal zijn:THUNDERATION 36 SHOTS we hebben het ook iets laten aanpassen.

Salvo's van 3 tegelijk en als laatste een salvo van 6 tegelijk.

Het effect zal ZONDER mines zijn,dus alleen het effect in de lucht.

Laatst bewerkt:
De naam van deze cake is veranderd,om problemen te voorkomen:

De nieuwe naam zal zijn:THUNDERNATION 36 SHOTS we hebben het ook iets laten aanpassen.

Salvo's van 3 tegelijk en als laatste een salvo van 6 tegelijk.

Het effect zal ZONDER mines zijn,dus alleen het effect in de lucht.

Netjes hoor, dat maakt hem net weer ietsje anders als de Silver salute.
Mooi finalesalvo erbij :d en uiteraard een mooi label!

Bedankt Mikeole!

Je zou hem om het label al kopen :D
Ben wel benieuwd hoe de 'nieuwe' versie van deze cake er uit gaat zien :)

mikeole heeft dit zojuist bekend gemaakt hij wil dit vast wel even melden als die dit weet hier het bericht nogmaals:

Wij gaan vanaf nu elke keer om de x aantal dagen een nieuwe prijs van een cake bekend maken, hou dit topic dus in de gaten! Let op, de cakes die op de voorpagina staan geven we nog geen prijzen van. Die worden eind november (dag waarop de winnaar bekend gemaakt word) bekend gemaakt.

Thunderation
Adviesprijs: € 22,00
Prijs bij Katan: € 10,00 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10 euro wat een prijs. Hoop dat ik een ritje kan maken naar een Katan dealer. Dan wil ik hier wel een karton van meenemen. Top gedaan Katan. :D

Gezien de wijziging in de cake, is de knal wel 100% zeker hetzelfde gebleven? Daar draait het tenslotte om hehe, die mines eruit zullen ook wat kosten hebben bespaard. Gewoon een belachelijke prijs voor deze cake, ik zeg; knallen!!! :D

Gezien de wijziging in de cake, is de knal wel 100% zeker hetzelfde gebleven? Daar draait het tenslotte om hehe, die mines eruit zullen ook wat kosten hebben bespaard. Gewoon een belachelijke prijs voor deze cake, ik zeg; knallen!!! :D

Het zijn dummy's:shocked:nee, het heeft niets te maken dat de mines eruit zijn gehaald.

Wij hebben vooraf al gezegd dat we met iets bijzonders zouden komen,en dit is het begin..........WE ZIJN GEK GEWORDEN

Yep, cker gek geworden! Ik houd van gek..

De cake is geen omlabeling meer van de Silver Salute neem ik aan...
Het lukt niet om er op de boot de mines uit te halen, en er een groter eindsalvo van te maken, dus verwacht niet dat de cake zo zal zijn als op het filmpje.
Toch verwacht ik niet dat het verschil zo groot zal zijn als tussen de fascination Trip en een Extreme Salute.
We'll see...

Het zijn dummy's:shocked:nee, het heeft niets te maken dat de mines eruit zijn gehaald.

Wij hebben vooraf al gezegd dat we met iets bijzonders zouden komen,en dit is het begin..........WE ZIJN GEK GEWORDEN

Mooi, ik ben ook goed gek van vuurwerk, dus dat komt goed uit :D
Ik denk dat er van mijn kant ook wel een kartonnetje besteld zal worden, mits die knal echt hetzelfde is gebleven... :cool:
Maar dat zal wel, want ik denk dat katan zeker van vorig jaar heeft geleerd met de spullen van B&W (Extreme Salute) :wink:

Oftewel topactie dit! ben benieuwd naar de rest van de prijzen!

Het zit gewoon zo het is een eigen product dus ik denk dat ze geen keus hebben. Als dit ook zon flop is koop ik niet meer bij katan, maar heb er vertrouwen in dat dat goed komt want ben ook erg enthousiast:D.

Back
Bovenaan