Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier in Utrecht 45 voor een bulkpack. Vind ik toch iets te veel. Verder nergens losse doosjes te krijgen voor zover ik weet.
Bij Haanepen in Diepenheim (in Twente) verkoopt de bulkpack voor 49.99
Gelukkig dat ik nog naar Apeldoorn moest, dus maar bij HMK besteld voor 24.99![]()
Ik haal ze bij Vesta voor 25
Hier in Utrecht 45 voor een bulkpack. Vind ik toch iets te veel. Verder nergens losse doosjes te krijgen voor zover ik weet.[/QUOT
Erg duur idd wel losse doosjes voor €3,50 bij o.a. Primera Peters Amersfoort.
https://www.vuurwerktoppers.nl/primerapeters/product/thunder-shock/
O.a. te koop bij Delfts Vuurwerk Paleis
![]()
€19,95 in Apeldoorn bij vuurwerktoppers
Sorry ik bedoel 29,95Waar dan in apeldoorn voor 19.95? Wand bij HMK kosten ze 25 en bij vuurwerkgigant 29.95
Zoals ik gister al zei, ik ben jaren uit het wereldje geweest.
@levensgenieter: zijn single shots straks ook verboden dan?
wil je er heel misschien alvast eentje testen?O.a. te koop bij Delfts Vuurwerk Paleis
![]()
ik zie het niet snel gebeuren hoor, ze weten in de politiek ook nog net wel dat iedereen dan aan de nitraten gaatNog niet, maar gezien de verboden van romeinse kaarsen babypijlen enz. Moet je niet gek opkijken als de single shot de volgende is....![]()
Als je nog via de site kan bestellen bij jouw dealer krijg je iig geen korting meer.Oke. Is er morgen ook nog op websites te bestellen of is dat na vandaag klaar?
Ben namelijk benieuwd welke mad Dogs ik krijg morgen. Als dat die 2016 versie is bestel ik maybe nog wel een bulk.