metallicafan
VWC lid
Ik heb net de thundershok bulk en de broekhof mega deal getest. Bijde goed maar allebei niet extreem hard zoals ik verwacht had. heb ook nog thunderking katan gekocht uit 2014 en die ging zelfs iets harder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had een mail gestuurd naar Cafferata en dit is het antwoord:
Beste x,
Alle nieuwe batches van vorig jaar en dit jaar zijn met TI effect. Dit betekent dat wanneer jij de peony had, je een batch mogelijk uit 2014 had die in 2015 werd geleverd. Tegenwoordig dus alleen maar TI effect, dus goed nieuws voor jou! Goed om te horen dat je tevreden bent over de Thunder Shocks.
Met vriendelijke groet,
Maik van de Graaf
Cafferata Vuurwerk
woohooo!
Dan had je nog beter die met sterren kunnen hebben...![]()
Ik had een pakje losse Thundershocks 2015: die hadden groene sterren.
Een bulkpack net opgehaald 2016: geen groene sterren, en ook geen Ti. Gewoon een knal, dat was het. Heb ook nog geen verschil gehoord tussen die met en zonder sterren..
Erg vreemd én jammer! Ik had speciaal de 2016 versie besteld zodat ik TI zou hebben en een harde knal.
vertel?Dit jaar nog te krijgen voor 25 euro bij tuinwereld in Wilp. Ik sla ze denk ik over want voor 25 euro kan ik goedkopere shocks vinden die evengoed presteren
weet iemand of deze verschillen in knal vergeleken met de 6 st. pakjes?