Thunder shock bulk

Ik heb net de thundershok bulk en de broekhof mega deal getest. Bijde goed maar allebei niet extreem hard zoals ik verwacht had. heb ook nog thunderking katan gekocht uit 2014 en die ging zelfs iets harder.

Groote zegt niet alles de lesli air max heeft 3,6 gram, en de broekhoff thunder king bullpack 3,4. Alleen is die van lesli veel groter. Edit verkeerde topic

Laatst bewerkt:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had een mail gestuurd naar Cafferata en dit is het antwoord:

Beste x,

Alle nieuwe batches van vorig jaar en dit jaar zijn met TI effect. Dit betekent dat wanneer jij de peony had, je een batch mogelijk uit 2014 had die in 2015 werd geleverd. Tegenwoordig dus alleen maar TI effect, dus goed nieuws voor jou! Goed om te horen dat je tevreden bent over de Thunder Shocks.

Met vriendelijke groet,

Maik van de Graaf
Cafferata Vuurwerk

woohooo!

Ik had een pakje losse Thundershocks 2015: die hadden groene sterren.
Een bulkpack net opgehaald 2016: geen groene sterren, en ook geen Ti. Gewoon een knal, dat was het. Heb ook nog geen verschil gehoord tussen die met en zonder sterren..

Erg vreemd én jammer! Ik had speciaal de 2016 versie besteld zodat ik TI zou hebben en een harde knal.

Dat is inderdaad vreemd, grams zijn hetzelfde 2016 geen sterren dus zouden die meer knalkruit moeten hebben

Dan had je nog beter die met sterren kunnen hebben... :D

Tsja.. Vind het echt een teleurstelling. Heb gelijk een mailtje naar Cafferata gestuurd, hopelijk kunnen ze er wat mee. Heb nog maar uit 1 bulkpack geprobeerd, zal zometeen even eentje uit de andere bulkpack testen. Het zou misschien kunnen dat het daaraan ligt, al vermoed ik van niet.

ik vind de flashing thunder xl veel beter dan deze mad dog beide gekocht maarmad dog legt het dik af

Ik had een pakje losse Thundershocks 2015: die hadden groene sterren.
Een bulkpack net opgehaald 2016: geen groene sterren, en ook geen Ti. Gewoon een knal, dat was het. Heb ook nog geen verschil gehoord tussen die met en zonder sterren..

Erg vreemd én jammer! Ik had speciaal de 2016 versie besteld zodat ik TI zou hebben en een harde knal.

ik heb precies hetzelfde, hoor ook geen verschil tussen de oude en de nieuw. Zo goed als ze in 2014 waren zullen we niet meer zie vrees ik. Echt jammer

Ik ben ook zeer teleurgesteld. Die met ti effect waren echt keihard, ik ging er echt vanuit dat ik nu dus geweldige thundershocks zou hebben nadat Cafferata mij vertelde dat ze nu allemaal ti effect hebben....
2015 heeft een peony, 2016 heeft geen effect. Knallen allemaal even hard.

Ik bedoel, het zijn nog steeds geen slechte thundershocks en ook niet duur, maar ik voel me wel een beetje genaaid door Cafferata...

Dit jaar nog te krijgen voor 25 euro bij tuinwereld in Wilp. Ik sla ze denk ik over want voor 25 euro kan ik goedkopere shocks vinden die evengoed presteren

Gisteren stak een maat van mij er eentje af, moet zeggen dat ze hard gaan! Ik ga zo meteen ook nog even een bulk kopen, is maar 25 euro hier!

Back
Bovenaan