Thunder shock bulk

Hier in Utrecht 45 voor een bulkpack. Vind ik toch iets te veel. Verder nergens losse doosjes te krijgen voor zover ik weet.

Hier in Utrecht 45 voor een bulkpack. Vind ik toch iets te veel. Verder nergens losse doosjes te krijgen voor zover ik weet.

Bij Haanepen in Diepenheim (in Twente) verkoopt de bulkpack voor 49.99 :shocked:
Gelukkig dat ik nog naar Apeldoorn moest, dus maar bij HMK besteld voor 24.99 :D

Bij Haanepen in Diepenheim (in Twente) verkoopt de bulkpack voor 49.99 :shocked:
Gelukkig dat ik nog naar Apeldoorn moest, dus maar bij HMK besteld voor 24.99 :D

Kun je nagaan, ik vind het nu bij HMK al duur omdat ik 2 jaar geleden die bulkpack voor 15 euro bij ze haalde. Komt elk jaar 5euro bij

O.a. te koop bij Delfts Vuurwerk Paleis :)

M25Dgww.jpg

Hier in Leeuwarden waren zo ongeveer 25,- heb er nog 2 van besteld..
Ook een bulkpack van de smoke thunders had ik daar besteld, 72 st.
Eerder deze week in de Happy Hour waren die smoke thunders in de aanbieding voor 2.75 per 2 pakjes!
Dus daar nog 60 van besteld.
Dit jaar kan het nog mensen.. Inslaan die singelshots :rolleyes:

Zoals ik gister al zei, ik ben jaren uit het wereldje geweest.
@levensgenieter: zijn single shots straks ook verboden dan?

Zoals ik gister al zei, ik ben jaren uit het wereldje geweest.
@levensgenieter: zijn single shots straks ook verboden dan?

Nog niet, maar gezien de verboden van romeinse kaarsen babypijlen enz. Moet je niet gek opkijken als de single shot de volgende is.... :cry:

Oke. Is er morgen ook nog op websites te bestellen of is dat na vandaag klaar?
Ben namelijk benieuwd welke mad Dogs ik krijg morgen. Als dat die 2016 versie is bestel ik maybe nog wel een bulk.

O.a. te koop bij Delfts Vuurwerk Paleis :)

M25Dgww.jpg
wil je er heel misschien alvast eentje testen?

Nog niet, maar gezien de verboden van romeinse kaarsen babypijlen enz. Moet je niet gek opkijken als de single shot de volgende is.... :cry:
ik zie het niet snel gebeuren hoor, ze weten in de politiek ook nog net wel dat iedereen dan aan de nitraten gaat

Oke. Is er morgen ook nog op websites te bestellen of is dat na vandaag klaar?
Ben namelijk benieuwd welke mad Dogs ik krijg morgen. Als dat die 2016 versie is bestel ik maybe nog wel een bulk.
Als je nog via de site kan bestellen bij jouw dealer krijg je iig geen korting meer.

Ik heb de 2016 versie van Mad Dog net opgehaald is vooral echt alleen een goede knal.

Ook heb ik deze http://www.bestelvuurwerk.nl/vuurwerk-winkel/aanbiedingen/asian-thunder-bulkpack-48-stuks/ gehaald. Is een stuk kleiner maar de knal is misschien wel even hard, komt wel leuk boeket uit.

Tot slot deze op aanraden van iemand hier gehaald. Omdat ik graag een boeket zie. Ook goede knal en groot boeket.
008.jpg

Ik heb nu niet echt het idee dat 1 van deze 3 harder knalt!

Ok, dus dan hoef ik die mad dogs niet meer te hebben. :D Ben benieuwd naar de broekhoff doos. Haal ik morgen op.

Pin mij niet op mijn mening vast nu heh. Ik heb dit spul 8 jaar lang niet meer in huis gehad haha. Jaren geen vuurwerk gekocht en nu net 5 winkels afgeweest en morgen naar Duitsland met een maat haha.

Boeket van die Flashing Thunder XL is wel echt groot. Maddog geen boeket, maybe verschilt het nog per potje maar was vooral goede dreun. Die kleine asian thunder dingen knallen ook behoorlijk voor zijn formaat en kleiner boeket.

5u3989.jpg

Flashing Thunder - 8.30 gram
Asian thunder - 3.7 gram
Mad Dog - Iets onder de 4 volgens het internet (mits ik goed heb opgezocht) staat niet op de single shot

Back
Bovenaan