pyrosint89
VWC lid
Enzo5 voor 5 euro korting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Aha! Inderdaad dom van mij. Had niet doorgeklikt op het product op de Weco website, dus ging uit van de "€2,99" die direct te zien was. Voor het gemak had ik ook het woordje "Vanaf" over het hoofd gezien.Per stuk zijn ze 3,99. Daar zit je rekenfout
Scheelt weer 5 euro. Bedankt voor het delenKortingscode bij bestelvuurwerk.nl
ENZO5
Chinatown woerdenHeb 2 karton besteld, alleen nu overal uitverkocht. Wilde er graag 4 hebben.
Dankjewel kerel, zal ff kijkenChinatown woerden![]()
Nee deze wist ik toevallig ivm een eigen bestelling. Maar moet vast wat te vinden zijn via bestelvuurwerk.nlDankjewel kerel, zal ff kijken
2 uur rijden, weet jij toevallig ook iets in de buurt van Overijssel? Hardenberg? Wil maximaal 1 uur rijden
zo die ziet er goed uit, blij dat k een half karton in de bestelling heb staan
Uitstekend! De primeur met de eerste straatvideo. Doe er je voordeel mee.
Bedankt kerelNee deze wist ik toevallig ivm een eigen bestelling. Maar moet vast wat te vinden zijn via bestelvuurwerk.nl
Deze heb je ook nog is van het zelfde maar dan andere dealers uit jou regioBedankt kerel
Je bent niet de enigste ik tel er ook maar 4.ik tel 4 shots in plaats van 6 kan misschien aan me ogen liggen![]()
Zie het nu ook inderdaad. Hopelijk een gevalletje n=1 en voldoet de rest welJe bent niet de enigste ik tel er ook maar 4.