Thunder King

Heb dit jaar een pakje besteld.
Was van plan ze in waaiervorm door te lonten, maar mijn vader vind het niet goed...
Is het aan te raden om deze los aan te steken of doorgelont? (I-shape)

Ik had vorig jaar deze thunderking en de knock out. De knock out knalde toch nog net iets harder maar niet het mooiste boeket en ze zijn duurder. Ik zou dus tussen deze single shots voor de thunderking gaan!

ze zijn ij mijn dealer nu gewoon even duur hoor, de knock out is 3,00
en thunder king is 1,99.
bij thunderking zitten er 4 in, en bij knock out 6,
is dus 50 cent per stuk!!!
dan moet je maar kijken waar je van houwd, de knal, of het boeket.

tom

ze zijn ij mijn dealer nu gewoon even duur hoor, de knock out is 3,00
en thunder king is 1,99.
bij thunderking zitten er 4 in, en bij knock out 6,
is dus 50 cent per stuk!!!
dan moet je maar kijken waar je van houwd, de knal, of het boeket.

tom

Wazig, de Knock Outs kosten bij ons 3,99.

Bij ons kosten de thunderkings 1,50 , en de knockouts 3,25. Dus daar zit wel degelijk een groot verschil in.

ja, kom dan maar ik tilburg wonen jongens, hahaha

maar ja, bij sommige dealers in tilburg is het ook 4 euro voor 6 van die knock outs....

Hier 1.99 Voor de ''Thunderkings'' En 4 euro voor de ''Knock Outs''
Ik had ze vorig jaar beide maarre doe mij maar de asian thunder en Binkies :)

Wat mij betreft zeker een mindere knal dan de Knock Out. Ik kreeg ze als vervanger van de Knock Out, officiële prijs van 2 euro is goed te doen!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hmmm mss zijn er weer meerdere versies in de maak. Hebben we vorige jaar met de Thundershock van Cafferata ook gehad.

De Thunderking hier ging hij namelijk verassend hard. Hij ging echt heel goed en het waren niet alleen sterren maar echt een boeket. Prima dingen voor die prijs. Komt goed hoog en de knal is voor nederlandse begrippen uitstekend. Aanrader in mijn ogen maar weet niet hoe het bij jullie zit... hehe

Heb nu 25 pakjes in totaal en ze knallen erg goed voor de prijs.
Knallen laag met 2 balletjes, rood en groen.

Ik vind deze dingen juist heel goed ze knallen hard. Ik ken die Binkie's niet maar deze dingen gaan echt hard. Niet zo hard als spul uit België maar toch voor Nederlands vuurwerk echt doen.

Na wat meer van deze single shotjes afgestoken te hebben, kan ik zeggen dat ze een hele goede knal hebben. Na de eerste had ik nog zo mun twijfels, maar zeker vergelijkbaar met de Knock Out (verschil?)

Wat me overigens nog nooit is overkomen bij een single shot, 1 die totaal geen lontje heeft, maar ook geen ingang voor het lontje (dat wordt moeilijk afsteken :p)

Heb hier ook al een pakje of 10 van weg gestookt :) Ze zijn leuk dat klopt maar de binkie knalt zeker harder!

Leuke singleshots hoor, vandaag vollop gestookt met verschillende single shots. Waaronder dus ook deze.

Gewoon weer lekker zoals vorig jaar:)

Back
Bovenaan