Thunder King

ik heb ze niet gehad (jammer) maar wat me wel opviel is dat deze KLEIN! WAREN!
ten opzichte van de knock-out(s) dat is wel jammer,'
maar als ze het zelfde zijn neem ik er eens een aantal mee.

Zijn zeker leuk, maar je merkt wel duidelijk het verschil tussen knockouts en deze. Dat wilt niet zeggen dat deze niet hard knallen, want dat doen ze dus wel :thumbsup:

Heb deze naast de knock outs gezien, en vind dat deze toch heel lekker knalt...
Ongeveer even hard als een knock out, dus als ze niet al te duur zijn zeker halen :D !
Ik denk dat ik volgend jaar ook maar eens een aantal pakjes hiervan ga kopen als de prijs een beetje goed is :)

ik had er dit jaar wat gekregen,de knal is zacht! voor de prijs van 50 cent per stuk zal ik voor de binkie gaan is ook 50 cent per stuk ;)

Laatst bewerkt:
Ik heb ze al paar keer afgestoken.
Ze knallen zeker niet zachter als De gewone Knock out naar mijn mening.
Misschien wel harder.

Knock out was bij mij duidelijk harder dan de thunderking. Als je ze afsteekt zoals het hoort dan komt de Thunderking misschien in de buurt, omdat hij 3/4 van de hoogte van de knock out gaat. Steek je ze af zoals het niet hoort, en je snapt dan denk ik wel wat ik bedoel, hoor je duidelijk verschil.

Daarin tegen is de prijs van de Thunderking veel beter, en is dat voor mij met prijs/kwaliteit een goede vervanger.

Vette dingen

Vette dingen

Ja, jullie hebben gelijk dat knock out harder gaat...:wink:
Maar je moet niet vergeten dat deze veel goedkoper zijn!:D (En mooier!)

ik heb ze vorig jaar gekocht en ik vond ze best goed, ik dacht eerst ook dat de kwaliteit slecht zou zijn maar het verschil zie je eigenlijk alleen als je hem naast een knock out afsteekt dus vind ik het een goed product.

Back
Bovenaan